וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ירו הורחק משני משחקים, יובנטוס האריכה את חוזהו של פאג'ולי

חלוץ מילאן יצא בזול לאחר העלבת השופט מול לצ'ה, הגברת הזקנה שמרה אמונים לקשר שהושעה בגלל הימורים בלתי חוקיים: "נתמוך במסע שלו"

תקציר ה-2:2 של לצ'ה מול מילאן/ספורט1

למרות החשש של מילאן מעונש כבד יותר, אוליבייה ז'ירו הורחק הערב (שלישי) משני משחקים על ידי ועדת המשמעת של הליגה האיטלקית בעקבות האדום שספג ב-2:2 הדרמטי מול לצ'ה בשבת. כזכור, החלוץ הצרפתי הורחק בתוספת הזמן לאחר שהעליב את השופט, ואז לצ'ה הספיקה לכבוש שער שלישי בבעיטה מרחוק של רוברטו פיקולי, אבל הגול נפסל על ידי ה-VAR בגלל עבירה על מאליק צ'או וכך ז'ירו לפחות ניצל מאשמה בהפסד. מילאן תצטרך להסתדר בלעדיו במשחקים מול פיורנטינה ופרוזינונה.

מהצד של לצ'ה, הנשיא סטיקי דמיאני הושעה עד 4 בדצמבר והמנהל סנדרו מנקוצ'י עד 27 בנובמבר בעקבות העלבות ואיומים כלפי השופטים. המנהל הספורטיבי סטפנו טרינקרה התפרץ למגרשד וצעק על השופט הרביעי, ועל כך הורחק משלושה משחקים ונקנס ב-10 אלף יורו. עוזר המאמן אנדראה טארוצי הורחק ממשחק אחד ונקנס ב-5,000 יורו.

אוליבייה ז'ירו שחקן מילאן מקבל כרטיס אדום. רויטרס
אוליבייה ז'ירו מורחק בשבת/רויטרס

יובנטוס ניצלה את הפגרה כדי להאריך את חוזהו של ניקולו פאג'ולי עד 2028. כזכור, הקשר בן ה-22 הושעה לשבעה חודשים לאחר הודאתו כי הימר בצורה בלתי חוקית על משחקי כדורגל, כולל כאלה במעורבות קבוצתו. חוזהו אמור היה להסתיים בקיץ הקרוב, אבל יובנטוס בחרה לתת לו גב ו"לתמוך בו במסע אותו הוא עובר", כדברי המנהל הספורטיבי כריסטיאנו ג'ונטולי.

"אנחנו רוצים לספק לו את כל הסיוע הנדרש במהלך החודשים הקרובים", אמר ג'ונטולי. "הארכת החוזה היא צעד בעניין, אבל לא היחיד. ניקולו שחקן חשוב עבור המועדון. כולם מודעים לאיכויות הטכניות שלו ולאינטליגנציית המשחק, וכולנו משוכנעים שהוא יוסיף לקבוצה כאשר יחזור. הוא ממשיך להתאמן איתנו ומרגיש טוב, הוא יודע שאנחנו סומכים עליו ומחכים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully