וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שלושה הוזכרו בפרשת ההימורים, פאג'ולי: "איימו לשבור את רגליי"

אל שעראווי וקסאלה רוצים לתבוע את העיתונאי שפרסם את שמם, גם גאטי ברשימה, אך שלושתם לא תחת חקירה. קשר יובנטוס העיד: "הפסקתי לישון בלילה, החוב רק הלך וגדל"

שערי השבוע, 18.10/ספורט1

פרשת ההימורים בכדורגל האיטלקי ממשיכה להכות גלים, כאשר העיתונאי פבריציו קורונה מפרסם עוד ועוד שמות של שחקנים שלטענתו משתתפים בהימורים בלתי חוקיים כאלה ואחרים. היום (רביעי) הזכיר קורונה את סטפן אל שעראווי מרומא, פדריקו גאטי מיובנטוס וניקולו קסאלה מלאציו.

עורך דינו של קסאלה הכחיש את העניין והבהיר בשם מרשו כי ינקוט בצעדים משפטיים נגד קורונה והאתר שלו "דילינג'ר ניוז", וגם אל שעראווי גייס צוות משפטי שיפעל.

בהודעה שפרסמו עורכי דינו, נכתב: "לסטפן אל שעראווי אין כל קשר להימורים, מכל סוג שהוא. הוא מעולם לא הימר ומעולם לא התעניין בכך. הוא רגוע לחלוטין מול האשמות מופרכות אלה ואנו ננקוט בכל פעולה כדי להגן על הלקוח שלנו".

התובע הציבורי של טורינו הבהיר כי השלושה לא תחת חקירה ואין כל ראייה הקושרת אותם להימורים בלתי חוקיים. גאטי היחיד שהוזכר עד כה בפרשה, אך זה היה כי חברו לקבוצה ניקולו פאג'ולי לווה ממנו כסף וטען שזה לצורך רכישת שעוני יקרה ולא כדי לכסות חובות מהימורים.

פאג'ולי, שהושעה לשבעה חודשים, סיפר על חוב של יותר מ-3 מיליון יורו. "הפסקתי לישון בלילה", אמר בעדות שלו בפני התובע, שהובאה לציטוט ב"טוטוספורט" הבוקר. "החוב הפך לאובססיה והוא רק גדל וגדל. אמרו לי שישברו לי את הרגליים. חשבתי שאצליח להחזיר הכול בעזרת הכדורגל, אבל רק צמצמתי מעט את החוב".

הקשר בן ה-22, שמרוויח כמיליון יורו לעונה ביובנטוס, המשיך: "הימרתי על משחקי כדורגל, טניס וקזינו. התחלתי בקיץ 2021 כשהייתי במחנה של הנבחרת הצעירה בטירניה. אחרים עשו את זה ולא בדקתי אם אני מהמר באתר חוקי או לא. מבחינתי ההבדל היחיד הוא שבאתר לא חוקי, אתה יכול לשחק בלי לשלם מראש. זה היה כיף, בהתחלה התמקדתי רק בטניס ואז בינואר 2022 חזרתי ליובנטוס מהשאלה והייתי בלחץ בגלל החובות שהצטברו. מספטמבר של אותה שנה התחלתי להמר על כדורגל, ובסכומי עתק. הכול כדי לנסות ולהחזיר את הכסף. ביקשתי הלוואות מחברים. רק אמא שלי וחברים מחוץ לכדורגל ידעו על כך".

פאג'ולי תיאר כיצד הימר על משחקים בלייב והתייחס גם לטעות שבגינה הוחלף במשחק מול ססואולו באפריל 2022, לאחר שגרם להפסד 1:0 של יובנטוס. "הייתי כל כך לחוץ ומפוחד, עד שטעיתי והוחלפתי. ברגע שירדתי מהמגרש, התחלתי לבכות לעיני המצלמות. זה לא היה בגלל הטעות, חשבתי רק על החובות מההימורים".

כזכור, פרט לפאג'ולי שהודה ונענש, בפרשה נחקרו גם סנדרו טונאלי וניקולו זאניולו, שנקראו לתשאול בזמן שהיו במחנה של נבחרת איטליה. טרם התקבלה החלטה משפטית בעניינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully