וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר יובנטוס הושעה לשבעה חודשים: "ההימורים הם מגפה באיטליה"

פאג'ולי שיתף פעולה בחקירה ונמנע מעונש כבד, סוכנו של טונאלי: "הבין שהוא הפנים של הבעיה". נשיא ההתאחדות: "מי שטעה ישלם, אך מי שיבקש עזרה יקבל, עלינו לסייע בתהליך ההחלמה"

תיקתקנו, 17.10/ספורט1

פרשת ההימורים של סנדרו טונאלי, ניקולו זאניולו וניקולו פאג'ולי ממשיכה להסעיר את הכדורגל האיטלקי. שני הראשונים נגרעו מסגל נבחרת איטליה למשחקי מוקדמות היורו השבוע לאחר שהחלה נגדם חקירה רשמית, בעוד קשרה הצעיר של יובנטוס נקלע לפרשה עוד קודם לכן.

פאג'ולי קיבל הנחה משמעותית בעונשו בעקבות שיתוף הפעולה המלא שלו עם הליך החקירה. שחקנה של הגברת הזקנה היה בסכנה של השעיה ליותר משלוש שנים, אך במקום זאת הוא הורחק מהמגרשים לתקופה בת שבעה חודשים - כך שהוא יוכל לשוב למחזורים האחרונים של העונה אם יצליח לשמור על כושר מתאים.

סנדרו טונאלי, שחקן ניוקאסל. GettyImages
"ינצח גם במשחק הזה". טונאלי/GettyImages

במקביל הסוכן של טונאלי, ג'וספה ריסו התייחס להתמכרות של קשר ניוקאסל: "הוא במשחק חשוב נגד ההתמכרות וגם במשחק הזה הוא ינצח. הוא המום ועצוב, ניוקאסל לצידו. אני מקווה שהפרשה הזו תציל אותו ועוד רבים שנופלים להתמכרות הזו. הוא מתאמן ויכול להיות שישחק מול קריסטל פאלאס בשבת, ניוקאסל לצידו, הוא מבין שהוא הפנים של הבעיה הזו".

נשיא ההתאחדות האיטלקית, גבריאלה גראבינה, נשא דברים כשהגיע לשגרירות האיטלקית בלונדון לפני משחק הנבחרת מול אנגליה הערב: "התמכרות להימורים זו מגפה בחברה האיטלקית, לא רק בכדורגל. יש 5.1 מיליון מהמרים ומיליון וחצי מכורים. אנחנו לא רוצים רק לגנות, מי שעשה טעויות ישלם, אבל מי שמבקש עזרה גם יקבל אותה. כהתאחדות עלינו לא רק להעניש אלא גם לסייע בתהליך ההחלמה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully