וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילאן חוששים שאוליבייה ז'ירו יורחק מארבעה משחקים

החלוץ ספג אדום אחרי שהתחצף לשופט ב-2:2 המאכזב בלצ'ה. נשיא היריבה רתח: "מערכת VAR השטנית גנבה לנו את הניצחון"

תקציר ה-2:2 של לצ'ה מול מילאן/ספורט1

שמחת הניצחון של מילאן אחרי ה-1:2 על פריז סן ז'רמן נשכחה כליל אמש (שבת), אחרי ה-2:2 המאכזב בלצ'ה. הרוסונרי כבר הוליכו 0:2, אבל ספגו פעמיים במחצית השנייה ורשמו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

מאבק האליפות מתרחק, הקבוצה לא יציבה, רפאל לאאו נפצע והוחלף אחרי 10 דקות ואוליבייה ז'ירו הורחק בדקה ה-93. לאחר מכן לצ'ה כבר השלימה מהפך מהולל עם שער שקבע 2:3, אבל למזלה של מילאן, ב-VAR זיהו עבירה שקדמה לבעיטה של רוברטו פיקולי והשער נפסל.

ז'ירו שציין הופעה מספר 100 במדי מילאן וכבש את השער הראשון במשחק, התחצף לשופט רוזאריו אביסו וספג כרטיס אדום. במועדון מצפים לדו"ח השיפוט, אבל חוששים מאוד שהצרפתי הוותיק יורחק מ-3-4 משחקים. באיטליה מספרים שבית הדין שם דגש רב על סעיפי הרחקה בגין העלבת שופטים ולכן ז'ירו עלול לפספס כמה משחקים.

"ספגנו שער זהה לזה שספגנו נגד פריז סן ז'רמן באמצע השבוע. אנחנו חוזרים על טעויות ומשלמים ביוקר", אמר המאמן סטפנו פיולי, "הובלנו 0:2, היו לנו הזדמנויות לכבוש את השלישי והחמצנו. נתנו ליריבה יותר מדי שטח והיא הענישה אותנו".

מאמן מילאן, סטפנו פיולי. Donato Fasano, GettyImages
"אנחנו חוזרים על טעויות ומשלמים ביוקר". פיולי/GettyImages, Donato Fasano

בלצ'ה היה כעס גדול אחרי ששופט המסך החליט להתערב ולמעשה מנע שער ניצחון מהולל בדקה ה-94. הנשיא סטיקי דמיאני אמר: "הסיום שלנו היה לקוח מהאגדות, רגע קסום שבנינו בעבודה קשה, אבל מערכת VAR השטנית הרסה לנו אותו. הדרך בה משתמשים במערכת הזו היא שטנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully