וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי תורגל בכנף, תורג'מן בחוד: צפויים שבעה שינויים בהרכב

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 23:14

הכוכב הצעיר של מכבי חיפה תורגל באימון המסכם לקראת שוויץ (רביעי, 21:45), אלון חזן מתכנן לעלות עם ארבעה שחקנים שפתחו בקוסובו. יחזקאל לא כשיר

מחזור 7הסתיים15/11/2023
נבחרת ישראל
  • וייסמן (88)
1:1
  • (36) ורגאס
שוויץ
תיקתקנו, 14.11/ספורט1

נבחרת ישראל קיימה לפנות ערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול שוויץ (רביעי, 21:45). אחרי שאתמול קיימה הנבחרת אימון ראשון בהונגריה ללא השחקנים שפתחו בהפסד לקוסובו ביום ראשון, הערב כבר זכה המאמן אלון חזן לסגל מלא על כר הדשא המטופח באיצטדיון בו ייערך המשחק בעיירה שליד בודפשט.

אלון חזן מתכנן לבצע שבעה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שעלו בקוסובו ביום ראשון, בשל העובדה שבשבת מצפה לישראל משחק גורלי מול רומניה - מפגש שבהחלט יכול להכריע מי מהשתיים תעפיל מהבית לאליפות אירופה. על פי התרגול באימון, בהרכב אמורים לעלות רז שלמה על חשבונו של מיגל ויטור, אופיר דוידזאדה יתפוס את מקומו של רוי רביבו המורחק, מוחמד אבו פאני יחליף בקישור את דור פרץ, רמזי ספורי ודין דוד יחליפו את גדי קינדה ושגיב יחזקאל ודור תורג'מן וענאן חלאילי יתפסו את מקומם של אוסקר גלוך וערן זהבי. עבור החלוץ הצעיר של מכבי חיפה תהיה זו הופעת בכורה בנבחרת ישראל, באימון המסכם תורגל כשחקן כנף כאשר באגף השני ישחק דוד ותורג'מן בחוד. בנוסף נעשה גם תרגול עם בריבו בחוד וחלאילי על הספסל.

באשר ליחזקאל, כזכור הוא נפצע ממש בפתיחת המשחק מול קוסובו וסובל ממתיחה בגבו. מאז הפציעה עבר שחקן הכנף טיפולים שונים במטרה להכשיר אותו להמשך המשחקים, אבל הוא לא כשיר למפגש מחר נגד שוויץ ולא ייכלל בסגל, בתקווה שיוכל לשוב להתאמן עד המשחק הקריטי נגד רומניה בשבת.

דור תורג'מן נבחרת ישראל לצד פידאן אליטי נבחרת קוסובו. רויטרס
צפוי לחזור להרכב. דור תורג'מן בקוסובו/רויטרס

שוויץ, שהייתה אמורה לסיים בקלות בראש הבית, ניצחה רק את אנדורה (פעמיים) מאז המפגש הקודם עם ישראל, בו כזכור חגגה 0:3 ביתי, אבל למרות זאת יכולה להבטיח מחר את מקומה ביורו בגרמניה אם תנצח. בתקשורת דווח על בעיות בין מוראט יאקין לשחקניו ועל אפשרות שהמאמן יפוטר גם במקרה של עלייה ליורו, לאחר תוצאות 2:2 מול רומניה וקוסובו וכמעט הפסד בחודש שעבר מול בלארוס, אז מנואל אקנג'י וזקי אמדוני השוו ל-3:3 אחרי פיגור 3:1 בדקה ה-89.

יאקין אישר במסיבת העיתונאים כי יאן זומר, שוערה של אינטר, יפתח בין הקורות מול ישראל ובשבת תהיה רוטציה, כאשר גרגור קובל מבורוסיה דורטמונד יקבל הזדמנות מול קוסובו. רובן ורגאס וזקי אמדוני, שכבשו לרשת ישראל במשחק בז'נבה, יפתחו בהתקפה יחד עם ג'רדאן שאקירי. הכובש השלישי סילבן וידמר לא זומן ואת מקומו כמגן ימני צפוי למלא אדימילסון פרננדש ממיינץ.

עוד בוואלה!

חזן: "נעשה הכול כדי לא לסכן שחקנים". דסה הציג בדמעות את הנעל של נווה שוהם

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: אנתוני טיילור (אנגליה)
אצטדיון: פאנצ'ו ארנה (הונגריה)

המשחקים שנותרו לישראל:

שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully