וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק גם בשביל התפקיד שלו: הלחץ על מאמן נבחרת שוויץ רק הולך וגובר

לפי התקשורת השוויצרית, ההתאחדות תשקול לפטר את מוראט יאקין גם אם יעפיל ליורו. מפלה מול ישראל עלולה לחרוץ את גורלו: "יש אווירה רעה ומתחים בסגל"

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

עם הגרלת מוקדמות יורו 2024, שוויץ נראתה כמו מועמדת ודאית להעפיל מפסגת בית ט'. היו פרשנים שהעריכו שתעשה זאת בלי שום בעיות, בהתחשב בחולשות יריבותיה - אולם במשחקים האחרונים הפייבוריטית החלה לגמגם, וכעת היא מוצאת עצמה במקום השני בלבד, בידיעה שהסתבכויות מול ישראל מחר (רביעי) ורומניה (בשבת) עלולות להותיר אותה מחוץ לאליפות אירופה.

גם אם תעפיל בסופו של דבר, ייתכן שתבצע זעזוע בצוות המקצועי. לפי התקשורת השוויצרית, מעמדו של המאמן מוראט יאקין מעורער מאוד: "קשה לדמיין אי העפלה ליורו, אבל אחרי סדרה של הופעות כל כך מאכזבות, זה הפך להיות מציאותי. אלה לא רק היכולת והתוצאות - אלא גם ההתקדמות של הסגל, האווירה הרעה והמתחים. האם יאקין הוא האיש הנכון לאמן את הנבחרת?"

מוקדם יותר השנה סיימה שוויץ ב-2:2 עם רומניה, 2:2 עם קוסובו ו-3:3 עם בלארוס. "ההתאחדות בחרה להתעלם מהביקורות, בתקווה שהיכולת תשתפר", נכתב. "המנהל המקצועי פיירלואיג'י טאמי טען שאין סיבה להיכנס לפאניקה והכל יהיה בסדר, אבל הוא לא אמר שההתאחדות תרצה להמשיך עם יאקין גם לקיץ 2024, אם אכן יעפיל. אם זה יקרה חוזהו יוארך באופן אוטומטי, אבל ההתאחדות תרצה לדבר על זה בדצמבר".

"מצד אחד, משדרים שסומכים על יאקין באופן מלא", נכתב בשוויץ. "מצד שני, לא מבטיחים לו שיאמן גם ביורו. אולי זה לא הגיוני להאריך חוזה למאמן שעלה ליורו עם שלוש תוצאות תיקו, או אחרי עוד הופעה מאכזבת. מפלה מול ישראל רק תסבך את המצב".

מאמן נבחרת שוויץ, מוראט יאקין. Eurasia Sport Images, GettyImages
הלחץ גובר. יאקין/GettyImages, Eurasia Sport Images

המשחקים שנותרו לישראל:

15.11: שוויץ (בית, הונגריה)
18.11: רומניה (בית, הונגריה)
21.11: אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

15.11: ישראל (חוץ, הונגריה)
18.11: קוסובו (בית)
21.11: רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

18.11: ישראל (חוץ, הונגריה)
21.11: שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully