וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקנג'י: "לא יכול לדמיין מה השחקנים הישראלים חשים כרגע"

בלם נבחרת שוויץ לפני המשחק מול ישראל בהונגריה (ד', 21:45): "יכול להיות שהמצב משפיע עליהם". יאקין: "אין תשובה נכונה בעניין, זה שבוע אמוציונלי גם לנו"

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

נבחרת ישראל עדיין מאמינה בחלום ההעפלה ליורו 2024 ומקווה שהיא תישאר בתמונה עד לדקות סיום הקמפיין בשבוע הבא, אבל מי שיכולה כבר מחר (רביעי, 21:45) להבטיח את הכרטיס לאליפות אירופה בקיץ הבא בגרמניה היא נבחרת שוויץ, שאותה "נארח" מחר בהונגריה.

לקראת המשחק נגד ישראל, אותה ניצחה שוויץ 0:3 במפגש הקודם בין הנבחרות במרץ - למעשה הניצחון הראשון של שוויץ על ישראל במשחק רשמי אחרי ארבע תוצאות תיקו בעבר - המאמן מוראט יאקין ובלם מנצ'סטר סיטי מנואל אקנג'י התייצבו למסיבת העיתונאים.

יאקין אישר כי יאן זומר, שוערה של אינטר, יפתח בין הקורות מול ישראל ובשבת תהיה רוטציה, כאשר גרגור קובל מבורוסיה דורטמונד יקבל הזדמנות מול קוסובו. רובן ורגאס וזקי אמדוני, שכבשו לרשת ישראל במשחק בז'נבה, יפתחו בהתקפה יחד עם ג'רדאן שאקירי. הכובש השלישי סילבן וידמר לא זומן ואת מקומו כמגן ימני צפוי למלא אדימילסון פרננדש ממיינץ.

מוראט יאקין נבחרת שוויץ. רויטרס
"לא יודע איך ישראל תשחק לאור המצב". מוראט יאקין/רויטרס

המאמן מוראט יאקין: "מה שיביא את הניצחון זו האיכות, היכולת והגאווה שלנו, וכמובן האוהדים המועטים שלנו שיהיו שם. אנחנו רוצים להיות בגרמניה בקיץ, יש לנו שחקנים איכותיים כדי לעשות את זה. אנחנו מגיעים אחרי שלוש תוצאות תיקו, אבל הפעם יהיה משחק יותר פתוח ואטרקטיבי כי כך ישראל משחקת".

על הילדים מהעוטף שיהיו ביציע והמצב בישראל, אמר המאמן: "אין תשובה נכונה, זה שבוע אמוציונלי גם עבורנו. אנחנו רוצים לשמח גם את האוהדים שלנו. אני לא יודע איך ישראל תשחק בעקבות מה שקורה אצלה".

הבלם מנואל אקנג'י, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, התייחס לכמות הספיגות הגבוהה של נבחרתו במשחקים האחרונים: "ניתחנו את הטעויות מהמשחקים הקודמים ואני מקווה שהפעם נדע לשמור על שער נקי. נעשה דברים אחרת, אבל לא אחשוף מה בדיוק ואיך זה יעזור לנבחרת שלנו. הקשר שלי עם המאמן טוב, אני מתמקד בעצמי, בנבחרת ובהעפלה ליורו".

על התחושות בישראל ואיך זה משפיע על שחקני הנבחרת: "אני לא יכול לדמיין מה הם חשים, יכול להיות שזה משפיע עליהם. אני אשחק את המשחק שלי".

עוד בוואלה!

אלון חזן צפוי לבצע שבעה שינויים בהרכב הנבחרת נגד שוויץ

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו לישראל:

שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully