וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו "מרוסק", כיוף "הוכיח", מכבי חיפה גאה: "כולם חשבו שנובס"

10.11.2023 / 7:30

הירוקים מודים שבסיום "נפלנו מהרגליים" בהפסד לוויאריאל, אבל בקבוצה גאים: כיוף הראה שמגיע לו, חג'ג' ענה על סימני השאלה. הבעיה: כעת שוב השגרה נשברת

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

תחושות מעורבות במכבי חיפה אחרי ההפסד אתמול (חמישי) 2:1 לויאריאל. בקבוצה החמיאו מאוד לשחקנים ולצוות המקצועי על היכולת ובעיקר על הנחישות וההקרבה, אך תחושת הפספוס הייתה גדולה מאוד. בסיום נראה מסאי דגו מאוכזב מאוד ולסביבתו אף אמר שהוא חש מרוסק מההפסד שכן היה משוכנע שינצחו עבור המדינה וגם עבור משפחתו וזאת לאחר שכידוע סבתו של המאמן נפטרה.

"היינו חייבים לצאת עם הניצחון", אמר גורם בקבוצה, "זה פספוס ענק, אנחנו מאוכזבים מאוד אבל גם גאים כי בסיטואציה הזו עשינו הכל". שחק במועדון סיפר אחרי המשחק: "כולם היו משוכנעים שנובס. באנו מאוד נחושים כדי לשמח את כולם אבל בסוף כבר נפלנו מהרגליים וזה לא הספיק".

שחקן מכבי חיפה עילאי חג'ג', מול שחקן ויאריאל, אדריה אלטימירה. רויטרס
יש במה להתגאות. חג'ג'/רויטרס

עוד בוואלה!

צפו ברגע המביש: שני שחקני ויאריאל לא עמדו בדקת הדומיה

לכתבה המלאה

מי שזכה למחמאות גדולות היה השוער שריף כיוף. לא מעט ביקורות נשמעו גם על השוער לפני פרוץ המלחמה אלא שאתמול כיוף רשם אך משחק השיא שלו. "שריף הוכיח שהוא ראוי להיות השוער הראשון במכבי חיפה", אמרו במועדון, "אנחנו מאמינים בו. ברור שכאשר יש לך שוער צעיר בשער אז לפעמים יש שכר לימוד אבל הוא שוער מצוין".

גם עילאי חג'ג' זכה למחמאות גדולות. הרכבתו של השחקן הצעיר הובילה ללא מעט תהיות אלא שבסופו של דבר חג'ג' היה מהמצטיינים בקבוצה. "הרגשנו באימונים שהוא בפורמה", סיפרו בקבוצה, "הוא שחקן נהדר כמו הרבה צעירים שלנו שקיבלו ויקבלו הזדמנות". גם ליאור רפאלוב זכה למחמאות.

כעת בקבוצה שוב ייצאו משגרה כשכל הזרים לא יחזרו לישראל ביחד עם הקבוצה אלא ייצאו או ןנבחרותיהם או לביתם. גם שון גולדברג, ענאן חלאיילי ודין דוד ימשיכו ישירות למסע הנבחרת. בחיפה ימשיכו באימונים כמובן אך אלו יהיו במתכונת מצומצמת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully