וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור: "מקווה לתת קצת אושר לישראל, זו המדינה שלי"

8.11.2023 / 10:15

בלם הפועל באר שבע ונבחרת ישראל דיבר על המצב ("תקופה קשה מאוד, המשפחה שלי דואגת"), המשחק בראשון ("ניצחון יכול להפחית קצת מהסבל"), כושרו האישי ("לא אשקר ואגיד שאני בכושר מושלם") וחזרת הליגה: "קשה להגיד מתי נכון לשוב"

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

נבחרת ישראל ממשיכה גם הבוקר (רביעי) בהכנות לקראת המשחק מול קוסובו ביום ראשון, שיוציא לדרך סדרה של ארבעה משחקים גורליים בסיומן של מוקדמות יורו 2024. קפטן הפועל באר שבע מיגל ויטור התייצב היום מול העיתונאים ואמר: "זה מצב קשה מאוד לכולם. זה היה חודש קשה מאוד, להתמודד עם כל מה שקרה, כל הסבל בישראל, החיים שאבדו, לחשוב על כל האנשים שנחטפו לעזה - זו תקופה קשה מאוד לכל המדינה וגם עבורי, כי זו המדינה שלי. המשפחה שלי מודאגת, לא היה קל להיפרד מאשתי והילדים, הם דואגים לי שאני חוזר במצב כזה, אבל ניסיתי להסביר להם שכרגע המצב די בסדר בתוך ישראל. אני לא בסכנה. זו גם השאיפה שלי - לתת את כל כולי למדינה ולשמח את האנשים".

הבלם הוותיק הוסיף ואמר לקראת קוסובו: "ניצחון יכול לתת קצת אושר לאנשים אחרי כל מה שקרה בחודש האחרון. קשה לחשוב על כדורגל ברגעים הללו, אבל אני מקווה שאוכל לתת קצת אושר למדינה, להפחית קצת מהסבל, ולהתעסק בדברים אחרים".

על כושרו האישי: "לא אשקר ואגיד שאני בכושר מושלם, אבל התאמנתי עם קבוצה בפורטוגל בשבועיים האחרונים. עבדתי קשה כדי להגיע בכושר הכי טוב שאפשר למשחקים הללו. זה לא יהיה קל, אבל אני לא יכול להתלונן אחרי שראיתי מה ישראל עברה בחודש האחרון. אשאיר הכל על המגרש. אני לא חושב ששיחקתי ארבעה משחקים תוך עשרה ימים בקריירה, זה משהו אחר, אבל צריך לקחת את זה משחק אחר משחק. כרגע חושבים רק על קוסובו".

מיגל ויטור נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יעשה הכל. ויטור/ברני ארדוב
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם השחקנים באימון. שלומי גבאי
נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות/שלומי גבאי

ויטור נשאל האם יהיה נכון לחדש את הליגה והשיב: "כרגע קשה להגיד, בעוד שבועיים-שלושה דברים יכולים להשתנות. קשה להגיד כרגע מה נכון לעשות. מצד אחד אתה מקווה שהכל יחזור לשגרה, מצד שני אני מבין שלאנשים אין ראש לחשוב על כדורגל. קשה להגיד מתי יהיה הרגע הנכון לחזור".

ההכנות, כמובן, לא אידיאליות: שבעת שחקני מכבי תל אביב בסגל נמצאים בפולין ומתכוננים למשחקה של הקבוצה מול זוריה מחר בקונפרנס ליג ושלושת שחקני מכבי חיפה בסגל, מתכוננים למשחקם מול ויאריאל. חלק מהליגיונרים טרם הגיעו, כל שרק בשבת בערב באימון המסכם יהיו לאלון חזן כל השחקנים בפעם הראשונה.

עוד על נבחרת ישראל

המשחקים שנותרו לישראל:

קוסובו (חוץ)
שוויץ (בית בהונגריה)
רומניה (בית בהונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ בהונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ בהונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully