וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה לקיים דקת דומיה. התלבטות באשר למחליף של סולומון

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:52

"משחקי הבית" נגד שוויץ ורומניה ייפתחו עם דקת דומיה לזכר הנרצחים במתקפה הנפשעת של חמאס. זהבי צפוי לפתוח, גלוך עשוי לעבור לכנף. מי יעלה ליד ויטור?

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

האימון הראשון של נבחרת ישראל הבוקר (שלישי) בבית הנבחרות בשפיים הסתיים, והפנים כבר לאימון מחר שאמור להתקיים עם סגל גדול יותר. רק עשרה שחקנים התאמנו הבוקר. יואב ג'רפי וגד עמוס השוערים ואיתם שחקני השדה מיגל ויטור, רז שלמה, גיל כהן, עדן קארצב, נטע לביא, שון וייסמן, עידן טוקלומטי ועופרי ארד.

מי שאמורים לנחות ביממה הקרובה ועשויים לקחת חלק באימון כבר מחר הם אלי דסה, דן גלזר וגדי קינדה. השחקנים עבדו על כושר גופני והנעת כדור עם דגש על תנועה על שטח קטן. את האימון סיים משחקון על חלק מאוד קטן של המגרש כשיוסי בניון צופה ביחד עם האנליסטים במה שקורה על הדשא.

ההרכב של אלון חזן למשחק ביום ראשון בקוסובו עוד רחוק מלהיקבע, אבל הוא יישען על מי שפתחו במשחק האחרון של הנבחרת מול בלארוס. יחד עם זה צפויים כמה שינויים. ערן זהבי אמור לפתוח בהרכב אחרי שישחק מחרתיים מול זוריה לוגנסק בקונפרנס ליג ויגיע עם ששת שחקני הנבחרת האחרים של מכבי תל אביב לקוסובו.

אוסקר גלוך באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יוסט לכנף? גלוך/אודי ציטיאט

על מקומו של מנור סולומון הפצוע נאבקים כמה שחקנים, אבל לא מן הנמנע שדווקא אוסקר גלוך יוסט מהמרכז לצד שמאל. במרכז השדה המקומות של נטע לביא ודור פרץ מובטחים כאשר מי שאמור להמשיך על כנף ימין במקום ליאל עבדה הפצוע הוא שגיב יחזקאל, המצוי בכושר מצוין. מיגל ויטור ימשיך במרכז ההגנה להיות ציר מרכזי כאשר לידו יצטרך אלון חזן לבחור מבין שון גולדברג, סתיו למקין ורז שלמה.

חשוב לציין כי אופ"א אישרה את בקשת ההתאחדות לכדורגל לקיים לפני שריקת הפתיחה במשחקי הנבחרת מול שווייץ ורומניה דקת דומייה לזכר הנרצחים במתקפה הנפשעת של החמאס על אזרחים ב-7 באוקטובר.

על כך אמר יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "קיבלנו החלטה לציין בכל דרך ובכל הזדמנות את מחיר הדמים שגבתה מאתנו המתקפה הרצחנית והברברית של חלאות האדם. דקת הדומייה היא רק אחת הדרכים בהן נבחרת ישראל תקפיד להזכיר לכולם את הפשע האנושי. אנחנו פועלים במגוון ערוצים להבליט את נושא החטופים ולהאמין שבכוחנו לסייע בהשבתם. נתייחד עם זכר הנרצחים באופן המכבד ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully