וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשרה ימים שניקח לכל החיים": משימת המשימות של נבחרת ישראל

7.11.2023 / 8:15

בסגל חסר מאוד אבל עם מוטיבציית שיא, הכחולים-לבנים מתחילים את הכנותיהם למרתון המשחקים שבסיומו יקוו להשיג את הכרטיס המיוחל ליורו - בעיתוי הכי מרגש שיש. במחנה הנבחרת מודעים היטב לגודל השעה: "הגוף יהיה באירופה, הלב והראש יהיו בארץ"

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

אחרי כל כך הרבה הכנות, תכנונים וסידורים, נבחרת ישראל מאיצה הבוקר (שלישי) את ההכנות קראת אחת המשימות המאתגרות בתולדותיה. ארבעת המשחקים שמחכים לה החל מיום ראשון בפרישטינה שבקוסובו דרך אירוח שוויץ ורומניה בעיירה הסמוכה לבודפשט ומשחק חוץ באנדורה שיסיים את המסע, הם משימה יוצאת דופן בכל קנה מידה, במיוחד כשיש עדיין סיכוי ריאלי להשיג כרטיס ליורו 2024.

31 שחקנים הוזמנו, כאשר גד עמוס אמור להיפרד ביום שישי לפני הטיסה ולהשאיר את הסגל על 30 שחקנים, אבל בכל מקרה פחות מעשרה שחקנים אמורים ליטול הבוקר חלק באימון הראשון של אלון חזן בבית הנבחרות בשפיים.

שבעת שחקני מכבי תל אביב בסגל נמצאים בפולין ומתכוננים למשחקה של הקבוצה מול זוריה מחרתיים בקונפרנס ליג ושלושת שחקני מכבי חיפה בסגל, מתכוננים למשחקם מול ויאריאל. חלק מהשחקנים כמו שגיב יחזקאל ורמזי ספורי, טרם שוחררו כך שבאימונים הראשונים בשפיים לפני ההמראה לקוסובו, הסגל של חזן יהיה חסר במיוחד. למעשה, רק בשבת בערב באימון המסכם יהיו לחזן כל השחקנים בפעם הראשונה.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
אתגר עצום בעיתוי סמלי. אלון חזן/דני מרון

הבוקר תכנס הנבחרת מסיבת עיתונאים ותארח את יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ. גם יוסי בניון ואלון חזן ידברו. לכולם ברור גודל הרגע. "אלה יהיו עשרה ימים עם ארבעה משחקים שכל שחקן ייקח לכל החיים", אמר הבוקר גורם בנבחרת ישראל. "אנחנו יוצאים לאתגר כל כך גדול. ארבעה משחקים מחוץ לישראל, עם ביתיות בהונגריה, כאשר על הכף כרטיס לטורניר גדול שאנחנו רוצים להשתתף בו כבר עשרות שנים וכאשר בבית מתנהלת מלחמה על העתיד של כולנו. הלב והראש יהיו בארץ, הגוף יהיה באירופה אבל נצטרך להתרכז בשאיפה שלנו לעשות את החלק שלנו בכדורגל על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully