וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד ליברפול שתלה את הדגל שהורד באנפילד: "החלטת סדרן, לא אג'נדה"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 11:35

הפרשה שהסעירה את אוהדי ליברפול: אחרי הטענות לשלט שהורד והוצא מהאצטדיון, האוהד המעורב טוען: "סדרן כבר אישר לי לתלות את הדגל באנפילד, אחראי אבטחה החליט להוריד אותו בלי לראות את השלט. דגלי פלסטין נתלו בלי אישור"

דקת דומיה, ליברפול נגד אברטון/ספורט1

אוהדי ליברפול סערו בימים האחרונים מהתנהלות המועדון סביב המלחמה בישראל והאירועים בדרום, ורבים מהם התאכזבו מחוסר התגובה של הקבוצה לטבח הרצחני בדרום, ולאחר מכן מההחלטה להוריד את השלט לזכר החטופים והנרצחים באנפילד. כידוע, כמה מהנרצחים והחטופים הם אוהדי ליברפול, ומספר ישראלים ניסו להנציח אותם באנפילד - אבל השלט הוסר והוצא מהאצטדיון. מנגד תמונות הראו שדגלי פלסטין כן נתלו באצטדיון, ורבים מהאוהדים הישראלים חשו פגועים מההחלטה, עד שרבים מהם הצהירו שלעולם לא יוכלו לעודד שוב את הקבוצה.

כעת ניר רוסו, אוהד ליברפול, פרסם בקבוצה של אוהדי ליברפול בישראל בפייסבוק שהוא היה זה שהביא את הדגל לאנפילד, ולדבריו אין מדובר בהחלטה עקרונית של המועדון לצאת נגד ישראל ולתמוך בפלסטין - אלא החלטה של איש אבטחה בשטח, שלמעשה כלל לא ראה את השלט במו עיניו.

שלט לזכר הנרצחים אוהדי ליברפול שנתלה באצטדיון אנפילד. פייסבוק, Nir Ruso, צילום מסך
שלט לזכר הנרצחים אוהדי ליברפול שנתלה באצטדיון אנפילד/צילום מסך, פייסבוק, Nir Ruso

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"שלום לכולם, זה אני עם הדגל מהמשחק נגד אברטון", כתב רוסו בפייסבוק, "אחרי כמה פניות בפרטי וקריאה של הרבה מהדברים הקשים שנכתבו (ואני מבין למה נכתבו) חשוב לי להגיד כמה דברים, מכיוון שלדעתי כל הסיפור יצא מפרופורציות. לא אכנס כאן לדעתי האישית על הודעת המועדון ועל תחושותיהם של אנשים, אנסה להיות בעיקר אינפורמטיבי.

"הגעתי לקופ וצילמתי מספר תמונות עם הדגל, מספיק אנשים ביציע ראו את הדגל וזה ממש לא הפריע להם. לאחר סשן תמונות תליתי אותו בשורות הראשונות של הקופ, אחרי בקשת אישור מסדרן שגם הסתכל על הדגל ואישר לי לתלות אותו.

"אחרי שהדגל נתלה, עלתה בי המחשבה שאולי נכון להחזיק אותו במהלך ה-YNWA ולתלות אותו בשורות העליונות יותר, לכן הורדתי את הדגל ועליתי איתו לאמצע היציע מאחורי השער. נעמדתי במקום בו אני רוצה לתלות את הדגל להמשך המשחק ושאלתי סדרן אחר אם זה בסדר לתלות כאן את הדגל אחרי הYNWA.

"הסדרן ביקש להסתכל על הדגל לפני. מיד לאחר שהסתכל קרא למנהל שלו שהיה פחות נחמד, ויותר ישיר, וביקש ממני להוציא את הדגל. סירבתי וביקשתי לדבר עם המנהל שלו, הוא עלה בקשר עם הCONTROL ROOM של האבטחה, שלטענתו המילה האחרונה אצלם - ורק הקריא להם את שכתוב על השלט. הם אלו שקיבלו את ההחלטה, מבלי להסתכל על השלט אלא רק לשמוע בקשר את מה שהסדרן הקריא להם שכתוב עליו.

"הסדרן ליווה אותי החוצה לשמירת החפצים להפקיד את השלט, ולהחזיר אותי ליציע, ובדרכי חזרה ליציע אמרתי לו (כמחאה קטנה ולגרום לו להרגיש קצת רע), שאני החלטתי לא לחזור למשחק. הוא לחץ לי את היד וכל אחד הלך לדרכו.

"חשוב לציין שדגלי פלסטין והכרזה שראיתם גם הם הוסרו ופשוט אנשים חיכו להניף אותם רק בתחילת המשחק. לדעתי, ואולי אתבדה, זו היתה החלטה וטעות של האדם בשטח - בטח לא אג'נדה ברורה של המועדון בעד או נגד צד בסכסוך, אני חושב שזה נובע גם ממרובעות בריטית ובפרשנות שגויה של החלטת הפריימרליג.

"אם הייתי משאיר את הדגל במיקום הראשוני שלו - 99% שהיה נשאר שם עד סוף המשחק וכל הסאגה הזו היתה נחסכת. דמות בכירה שקשורה לליברפול - פנתה למועדון בצורה לא רשמית כדי לקבל הסבר, ונאמר לו אותו דבר בדיוק. כמו כן, הובהר שדגלי פלסטין והכרזה לא אושרו והוברחו פנימה".

חולצות של ליברפול ומכבי נתניה על קברו של רועי מונדר ז"ל. שלומי גבאי
חולצות של ליברפול ומכבי נתניה על קברו של רועי מונדר ז"ל/שלומי גבאי

עוד טוען רוסו שלדעתו, "הלך הרוח ביציע ובעיר, בניגוד למה שרואים בתקשורת - רוב האוהדים נעים בין לא מתעניינים במצב, לבין איפשהו באמצע. מבינים את הזוועות שעברנו ומבינים את המצב המסובך, מודעים לחוסר היכולת שלהם להבין את הסיטואציה ולכן גם נמנעים להביע דעה נחרצת. אני בספק שנראה באנפילד מראות כמו ביציעי סלטיק, וככל שידוע לי הדגלים שהונפו לא היו מטעם הארגון.

"אני מקווה שנקבל תשובה רשמית מהמועדון על האירוע, אני יודע שאנשים פועלים בנושא, וכך גם אני. בכל אופן, השלט יגיע איתי גם למשחקים הבאים (בהנחה שמקובל על המשפחות ושאר חברי החוג שהיו חלק בדבר). מה שלא יהיה נזכור אותם לעד - רועי, אורי, יובל, נטע. YNWA".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully