וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליה באנגליה: "אסור להדפיס ISRAEL על החולצה בחנות הרשמית של צ'לסי"

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 13:47

אחרי האכזבות מליברפול ומהנהלת הפרמיירליג: אוהד ישראלי נדהם בסטמפורד ברידג', אחרי שמנהל החנות סירב לכתוב "ישראל" על חולצת המועדון, והציע לו החזר כספי

תקציר: צ'לסי - ארסנל 2:2/ספורט1

אוהדי כדורגל רבים מישראל מביעים בתקופה האחרונה את אכזבתם מהפרמיירליג והנהלת הליגה האנגלית, על היחס שלהם לישראל ולאירועים. כזכור, האנגלים לא התייחסו בצורה רשמית למתקפת הטרור של חמאס והביעו צער רק בצורה "מאוזנת" אחרי התגובה של ישראל בעזה. לאחר מכן הגיעה ההחלטה של ההתאחדות שלא להדליק את הקשת בוומבלי בצבעי כחול-לבן, בהמשך הגיעה ההתנהגות של הנהלת ליברפול שלא איפשרה להכניס דגל עם שמות חטופים ישראלים אבל כן איפשרה להכניס דגלי פלסטין, היום התברר ששמות פרו-ישראלים הם דבר אסור בפנטזי (בניגוד ל"פרי פלסטיין") - וכעת מתפרסם סיפור נוסף, של אוהד ישראלי שחשף שאסרו עליו לכתוב את השם "ישראל" על חולצה בחנות הרשמית של צ'לסי.

חולצה של צ'לסי עם הכיתוב "אין מקום לגזענות". Marc Atkins, GettyImages
חולצה של צ'לסי עם הכיתוב "אין מקום לגזענות"/GettyImages, Marc Atkins

עומר כהן, ישראלי ששהה בלונדון בזמן הדרבי הלונדוני אתמול בין הבלוז לארסנל נכנס לחנות המועדון של צ'לסי בסטמפורד ברידג', קנה חולצה של צ'לסי וביקש להדפיס עליה "AM ISRAEL" ואת המספר 18 (ח"י).

אחד העובדים אמר לו שלצערו הם לא יכולים להדפיס את המילה "ISRAEL", על החולצה. מנהל החנות הציע לעומר החזר כספי או להדפיס על חולצתו שם אחר. לאחר ויכוח קצר ביקש מעומר לצאת מהחנות, או שהוא יקרא למאבטחים בטענה שהוא מנסה לעשות פרובוקציה.

תגובתו של עומר: "ניסיתי להסביר למנהל החנות שההדפס על החולצה לא קשור לפוליטיקה, אך הוא אמר שזה לא משנה ושאסור להם להדפיס את המילה 'ישראל' על החולצה. יצאתי מהחנות מאוכזב".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully