וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגלי פלסטין באנפילד, ליברפול הסירה דגל לזכר נרצחים ישראלים

המחזור באנגליה יצא לדרך עם דקת דומייה לזכר הקורבנות במלחמה בישראל ועזה. שחקני אברטון ענדו סרטים שחורים

דקת דומיה, ליברפול נגד אברטון/ספורט1

הליגות באירופה חזרו לפעילות אחרי פגרת הנבחרות, אחרי שבועיים בהם התעוררו לא מעט סערות בכדורגל העולמי בצל המלחמה בישראל ועזה.

במשחק שפתח את המחזור באנגליה הוא הדרבי של ליברפול, בו ליברפול אירחה את אברטון. לפני המשחק נערכה דקת דומייה לזכר הקורבנות בשני הצדדים ובזמן הזה הונפו ביציעים באנפילד כמה דגלי פלסטין. כמו כן, נשמעו קריאות Free Palestine ("תשוחרר פלסטין"). יש לציין שהפרמיירליג הודיעה למועדונים שהיא אוסרת על הכנסת דגלי פלסטין ודגלי ישראל. מהסיבה הזו למשל, הנהלת טוטנהאם הודיעה כבר אתמול לאוהדיה שלא יתאפשר להם להגיע עם דגלי ישראל למשחק נגד פולהאם ביום ראשון.

בתוך כך, אוהד ליברפול, רותם זמורה, צייץ ב-X (לשעבר טוויטר) שלפני המשחק הונף דגל לזכרם של ארבעה אוהדי ליברפול שנרצחו ב-7 באוקטובר וציין שהדגל הוחרם על ידי המועדון דקות לפני שריקת הפתיחה.

דגלי פלסטין באצטדיון אנפילד. רויטרס
דגלי פלסטין בדרבי של ליברפול/רויטרס

שחקני אברטון ענדו סרטים שחורים לזכר קורבנות המלחמה, אבל במועדון הדגישו את הקשר למשפחת קוץ מכפר עזה - ההורים אביב וליבנת וילדיהם רותם, יונתן ויפתח - שנטבחו ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס. בני המשפחה היו אוהדים של אברטון ולפני כמה שבועות ביקרו בגודיסון פארק וצפו במשחק בו הטופיז אירחו את ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully