וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב לצד דניאל פרץ: נוסייר מזראווי חזר לאימוני באיירן מינכן

המגן שערך אימונים אישיים מאז הביע הזדהות עם חמאס, התאושש מפציעה וצפוי לשוב לסגל במשחק ליגת האלופות נגד גלאטסראיי (שלישי, 19:45)

דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל במשחק של באיירן מינכן, דניאל פרץ דמע/ספורט1

נוסייר מזראווי לא התאמן בימים האחרונים עם באיירן מינכן, אבל הסיבה לא הייתה אותם פוסטים ששיתף כדי להביע תמיכה בפלסטינים והזדהות עם ארגון הטרור חמאס. המגן ערך אימונים אישיים במטרה להתאושש מפציעה וזו הסיבה שלא נכלל בסגל בניצחון על מיינץ בשבת.

הבוקר ערכה באיירן מינכן את האימון המסכם שלה לקראת משחק ליגת האלופות באיסטנבול מחר נגד גלאטסראיי (שלישי, 19:45) ומזראווי כבר נצפה על כר הדשא, מתאמן כרגיל - כשגם דניאל פרץ משתתף באימון וייתכן שמחר ייכלל בסגל בפעם האחרונה לזמן הקרוב, כי על פי ההערכות מנואל נוייר ישוב לעמוד בין הקורות כבר בשבת במשחק הבונדסליגה מול דרמשטאט. נוייר, אגב, נטל חלק באימון גם כן, אולם עדיין לא חוזר לסגל ולא ימריא עם הקבוצה לטורקיה.

דניאל פרץ לצד נוסייר מזראווי. אילוסטרציה, צילום מסך
שבו להתאמן ביחד. דניאל פרץ ונוסייר מזראווי/צילום מסך, אילוסטרציה

נזכיר כי מזראווי שב ממשחקי נבחרת מרוקו היישר לפגישה עם בכירי באיירן מינכן בעקבות אותם פוסטים שפרסם, אולם במועדון בחרו שלא להשעות אותו בטענה ש"הבהיר שהוא שוחר שלום ומתנגד לטרור". הבווארים, כמו קבוצות נוספות בגרמניה, הודיעו כי הם עומדים לצד ישראל ועמדו דקת דומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל.

בנוסף, כלי תקשורת בגרמניה פרסמו בשבוע שעבר שבאיירן מינכן חוששים מקרע בחדר ההלבשה, לאור העובדה שכצפוי פרץ "נגעל מהפוסטים של מזראווי". מועצת יהודי גרמניה, ולא רק היא כי גם כלי תקשורת ומובילים, תקפו בחריפות את באיירן מינכן על ההחלטה שלא לנקוט בצעדי ענישה נגד מזראווי, כפי שעשתה מיינץ עם אנואר אל גאזי, וטענה שהמועדון "מעדיף מגן איכותי על פני שמירה על הערכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully