וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת מרוקו נגד ישראל: "אלוהים יתחשבן עם עושי העוולה"

מזראווי שמשחק עם פרץ בבאיירן מינכן, זייש ושני שחקנים נוספים תמכו בטרור: "מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית"

נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

לא רק בשחטאר דונייצק צפויה מתיחות בין ישראלי לתומכי הטרור על רקע המלחמה בעזה. גם שחקנה של באיירן מינכן, נוסייר מזראווי המרוקאי שמשתף פעולה עם דניאל פרץ, שיתף מסר אנטי-ישראלי בסטורי שבו ציטט פסוק מהקוראן: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם". לא מן הנמנע שהדבר יגרור הפעלת סנקציות נגדו מצדה של באיירן, שגינתה במפורש את מתקפת הטרור של חמאס והבהירה שהיא עומדת לצד ישראל.

אגב, מדובר באותו משפט שציטט מונס דאבור כשגרם לסערה ברשת במהלך המהומות בהר הבית לפני כשנתיים וחצי, אותו פוסט גרם לביקורות קשות ושריקות בוז מצד אוהדי נבחרת ישראל בכל משחק, עד שבסופו של דבר החלוץ פרש מהמדים הלאומיים.

אלא שמזראווי אינו השחקן היחיד של נבחרת מרוקו שפרסם מסר נגד ישראל. גם חכים זייש מגלאטסראיי העלה לסטורי שלו פוסט עם הציטוט: "אם לא תיזהר, העיתונים יגרמו לך לשנוא את אלה שסובלים מהדיכוי, ולאהוב את אלה שמדכאים אותם". זייש הוסיף את המסר: "מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית".

גם עבדלחמיד סבירי וזקאריה אבוחלאל שיתפו תמונות עם דגל פלסטין בחשבונות האינסטגרם שלהם. כזכור, לא מעט שחקנים של נבחרת מרוקו חגגו עם דגלי פלסטין את הניצחונות במהלך המסע הסנסציוני שלהם במונדיאל האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully