וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרע בחדר ההלבשה" של שחטאר: חברו לקבוצה של למקין תמך בפלסטין

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 22:36

השחקן מטג'יקיסטן, שמשחק עם בלם נבחרת ישראל, הזדהה עם עזה. חוסה רודריגס: "אם לא היו טובחים בחפים מפשע, לא היו היום הרוגים בעזה". הזר של אשדוד: "ראיתי את הטילים עפים לי מעל הראש". עדכונים שוטפים

דקת הדומיה באנגליה "לזכר הקורבנות בישראל ובפלסטין"/ספורט1

לפני שבוע בדיוק התרחשה מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס, שבה עד כה איבדו את חייהם למעלה מ-1,300 אנשים בישראל. המלחמה השפיעה על כל תחומי החיים במדינה, כולל הספורט, ואנו ממשיכים לעקוב אחרי ההתפתחויות בארץ ובעולם הקשורות למלחמה.

דודו ביטון, חלוץ מכבי קביליו יפו. דני מרון
"אי אפשר לעשות שלום עם ארגון טרור". ביטון/דני מרון

22:34: דודו ביטון ששיחק בעבר בוויסלה קרקוב, התראיין בפולין ואמר: "אני לא חושב שאפשר להגיע להסכמה או לשלום עם אנשים מהסוג הזה. אנשים שרוצחים אזרחים, שמחקו משפחות שלמות בבתים שלהן, שאפילו חוטפים זקנים. אני מאמין שהממשלה והצבא יכריעו את חמאס. תאמינו לי, החברה הישראלית רוצה שיהיה שלום, אבל אי אפשר לעשות שלום עם ארגון טרור".

19:39: הפועל ירושלים הודיעה שעידן דור, ששיחק בקבוצת הנוער בשנים 2013-2016, נרצח במסיבה ברעים. דור, בן 25 במותו, הוא השחקן השלישי מהקבוצה הזו שנרצח במסיבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עופרי ארד כבש במשחק אימון של קייראט והקדיש לעם ישראל

19:00: החל המשחק בין בולגריה לליטא במוקדמות יורו 2024. אמיליוס זובאס שעומד בין הקורות של האורחת, עלה למשחק כשהוא עונד סרט שחור לזכר קורבנות מתקפת הטרור של חמאס. יוני סטויאנוב על הספסל של בולגריה.

19:00: עופרי ארד כבש ובישל במשחק הידידות של קייראט הקזחית מול זניט סנט פטרסבורג הרוסית, כאשר למפגש עלה עם הכיתוב: "עם ישראל חי" על ידו. לאחר מכן העלה ארד לאינסטגרם פוסט הקדשה וכתב: "ימים נוראיים עוברים על כולנו. המרחק מישראל והמראות המזעזעים הופכים את הבטן ושוברים את הלב. אין נחמה או מילים שיתארו את הכאב. אני מקדיש את הגול והבישול לכל עם ישראל היקר והאהוב שלי ובמיוחד למשפחות הקורבנות והנעדרים. מתפלל כל יום לרפואת הנפגעים ושהנעדרים יחזרו הביתה בשלום. מתפלל לימים טובים יותר. עם ישראל חי וקיים".

סתיו למקין, שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
אווירה מתוחה? למקין/רויטרס

18:59: שחקני ושחקניות מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא ביקרו היום בשפיים, כדי לשמח את ילדי העוטף. מפגש מעניין היה עם רננה בוצר סוויסה (13) מכפר עזה, שהיא שחקנית כדורעף באשכול.

17:20: באוקראינה מספרים על "קרע בחדר ההלבשה של שחטאר דונייצק", הקבוצה בה משחק בלם נבחרת ישראל סתיו למקין, לאחר ששחקן אחר בקבוצה הביע תמיכה בעזה. חוסרב טוירוב מטג'יקיסטן פרסם סטורי עם דגל פלסטין לצד אמוג'י של לב, ולאחר מכן סטורי נוסף בו נראה אדם שסוחב ילד פצוע, וכתב: "אני אללה, מי ייתן ויהיה שלום בכל העולם".

17:19: ורדר ברמן הביעה תמיכה בהפועל ירושלים. לפני משחקה של קבוצת הנשים הגרמנית, נערכה דקת דומיה לזכר הנרצחים בארץ והונף שלט עם מסר לארגון האוהדים של הקבוצה הירושלמית: "בריגדה מלחה, הפועל ירושלים, חברים, משפחה, אנחנו אתכם לכל אורך הדרך". ביציעים הונפו שלטים נוספים עם הכיתוב: "החזירו את החברים שלנו, החזירו את החטופים. לעולם לא עוד זה עכשיו!".

15:55: ליטל אלברמן, אשתו של המנהל המקצועי במכבי חיפה גל אלברמן, כתבה בפייסבוק: "לא אסלח לחבריי הלא יהודים על כך שהם לא אומרים כלום".

שחקן הפועל תל אביב חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
ממשיך לתמוך בישראל. חוסה רודריגס/מאור אלקסלסי

13:45: מתוך מסר של אחדות וקירוב לבבות בימים קשה אלה, החליטו בהפועל חיפה לשתף בדף הפייסבוק של המועדון את הפוסט לזכר הנופלים שפרסמה מכבי חיפה ובו שמות אוהדי הקבוצה שנרצחו. הפועל חיפה הוסיפה את המסר: "עם אחד, מתאבלים ביחד ונלחמים ביחד. אחים אנחנו, יחד ננצח".

12:10: אריאל אלקין, נהג מירוצים בן 16 המתחרה באליפות איטליה בפורמולה 4, שלח מסר מרומא: "אותנו, הישראלים, לא ישברו. אנחנו עושים את כל מה שאנחנו עושים מהלב ועם זה ננצח".

11:50: קשר הפועל תל אביב חוסה רודריגס ממשיך לגבות ולתמוך בישראל. בציוץ בטוויטר היום כתב: "אם הפלסטינים מהחמאס לא היו מקדישים את השבת שעברה לטבח בחפים מפשע, היום לא היו מתים אנשים ברצועת עזה. זה קל מאוד להבין".

אריאל אלקין. באדיבות המצולמים
מסר מאיטליה. אריאל אלקין/באדיבות המצולמים

10:30: שחקן בני סכנין מוחמד שכר התייחס למלחמה: "המצב הזה קשה לכולנו, תמונות קשות מאוד לצפייה, אף אחד לא דמיין שדבר כזה יכול לקרות. זה צריך להיות מובן מאליו שאני וכולנו נגד אלימות ופגיעה באנשים שהם חפים מפשע, במיוחד שהיו שם תינוקות, ילדים ונשים. מתפלל באמת לימים שקטים יותר ושכל הדבר הזה ייגמר בקרוב". (באדיבות צילומי ושידורי ספורט אודי כהן)

10:00: קשר מ.ס. אשדוד, ג'ורדן בוטאקה, בריאיון בבלגיה על הבריחה מישראל: "ראיתי את הטילים עפים לי מעל הראש. לא אשכח לעולם את הנסיעה מהבית שלי לשדה תעופה, זה לא ייאמן".

7:54: הטניסאית המצרית מאייאר שריף, המדורגת 49 בעולם, מיישרת קו עם רבים בעולם הערבי: "התראה של 24 שעות להימלט מצפון עזה, ההפגזה של אלו שניסו לברוח וההודעה על הפסקת אספקת האינטרנט אחרי החשמל והמים. העולם עד להכנות לרצח עם בעזה, עצרו את רצח העם". לפני זה פרסמה תמונה שעליה נכתב: "עצרו את המצור על עזה עכשיו".

7:20: אחרי שלל הודעות מתחמקות בכדורגל האנגלי, נמצאה קבוצת הפרמיירליג שאזרה אומץ והתייצבה לצד ישראל. בהודעתה של קריסטל פאלאס נכתב: "למעלה מ-1,000 אזרחים ישראלים, כמו גם אחרים ממדינות שונות בעולם וביניהן בריטניה, נרצחו או נחטפו בישראל על ידי מחבלי החמאס בשבת. כמועדון אנו מצטרפים לגינוי העולמי למותם של כל החפים מפשע. הקבוצה תענוד סרטים שחורים בשבת הבאה, וגם תקיים דקת דומיה לפני משחק הבית הבא מול טוטנהאם בשישי שלאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully