וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן לא תשעה את מזראווי: "הבהיר שהוא שוחר שלום ומתנגד לטרור"

קבוצתו של פרץ הגיבה רשמית לסוגיה שמאיימת על חדר ההלבשה: "מגנה את כל מעשי וארגוני הטרור", הסביר השחקן. המועדון: "הוא מתחרט אם דבריו עוררו זעם. עומדים לצד ישראל, כלום לא מצדיק רצח של ילדים ומשפחות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

אחרי שטיפלה בסוגיה בין כותלי המשרדים של המועדון, באיירן מינכן שברה שתיקה הבוקר (שישי) עם הודעה רשמית בנוגע לנוסייר מזראווי. אלופת גרמניה, שעד כה התייחסה לנושא רק דרך "בילד" למרות תשומת הלב התקשורתית העצומה שגררו התבטאויותיו של המגן המרוקאי בנוגע למלחמה בין ישראל לחמאס, הבהירה שמזראווי לא יושעה מפעילות.

"מועדון כדורגל באיירן מינכן ניהל שיחת הבהרה מפורטת עם נוסייר מזראווי השבוע. השיחה נערכה בעקבות הפוסטים של מזראווי באינסטגרם בנוגע לטרור נגד ישראל לפני כשבועיים, שהובילו לזעם ולביקורת. מזראווי הבהיר לנו באופן אמין שכאדם שוחר שלום, הוא מתנגד בתוקף לטרור ולמלחמה. הוא מתחרט אם הפרסומים שלו עוררו זעם", מסר המנכ"ל יאן-כריסטיאן דריזן. "באיירן מגנה את מתקפת חמאס על ישראל". מזראווי עצמו הסביר במסגרת ההודעה: "אני מגנה את כל מעשי וארגוני הטרור באשר הם".

כידוע, במהלך השבוע האחרון נוצר חשש מהותי לקרע בחדר ההלבשה של אלופת הבונדסליגה, אותו חולק השוער הישראלי דניאל פרץ עם מגן נבחרת מרוקו שנחשב לתומך במאבק הפלסטיני עוד הרבה לפני שאקס מכבי תל אביב הצטרף לקבוצה.

הבווארים הוסיפו: "באיירן ומזראווי מסרבים בנחרצות להעביר לגרמניה, שמחויבת לשלום, את הסכסוך במזרח התיכון והאלימות שבו. לשנאה ואלימות אין מקום בתרבות הפוליטית של גרמניה. באיירן עומדת לצד הקהילה היהודית בגרמניה ולצדה של ישראל. כלום לא מצדיק רצח של ילדים ומשפחות. באיירן משוכנעת שכדורגל צריך לסייע ביצירת איזון בין תרבויות שונות, בייחוד בזמנים הקשים ביותר. נוסייר מזראווי יישאר בסגל, אך כרגע מושבת בגלל פציעה שהוא ספג במהלך משחק של נבחרת מרוקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully