וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה עוקבים: "פרץ מתאבל, דבריו של מזראווי פוגעים עוד יותר"

ב"בילד" התייחסו לתגובות של שחקני באיירן מינכן למלחמה: "מזראווי במתקפה קשה על ישראל, טענות החמאס אינן האמת". המועדון טרם הגיב להתבטאויות

תקציר: מונסטר - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

המלחמה שפרצה בין ישראל לחמאס בשבת שעברה גררה תגובות משני הכיוונים בכדורגל העולמי, והמחלוקת אף חלחלה לתוך כמה חדרי ההלבשה. אחרי ה"קרע" בין סתיו למקין לשחקן שחטאר דונייצק שתמך בפלסטין, כעת גם בבאיירן מינכן יש נציג לכל צד של הסכסוך - דניאל פרץ ונוסייר מזראווי.

השוער הישראלי הדגיש כי מדובר במלחמה בטרור ולא בעיסוק בפוליטיקה, אך המגן המרוקאי, כפי שעשה פעמים רבות בעבר, הביע את תמיכתו בפלסטין. מזראווי היה אחד מבין מספר שחקנים מנבחרת מרוקו שצידדו בצד הפלסטיני, כאשר ציטט פסוק מהקוראן שאומר: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם".

ב"בילד", מהאתרים המובילים בגרמניה, עקבו אחרי הסוגיה בחדר ההלבשה וכתבו: "פרץ היה באבל כבד מאז המתקפה הברוטלית של ארגון הטרור הקיצוני חמאס על מולדתו. מה שמזראווי כתב באינסטגרם יפגע בפרץ עוד יותר. הפוסטים שלו מתפרשים כהבעת סולדיריות עם פלסטין והתקפה קשה על ישראל, שלפי הציטוט מהקוראן היא הגורם לחוסר צדק".

נוסייר מזראווי, נבחרת מרוקו. KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP, GettyImages
אין התחשבות. מזראווי/GettyImages, KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP

יש לציין כי מדברי האתר עולה כי הם ניצבים באופן מפורש לצידה של ישראל: "החמאס טוען שישראל בצורה מכוונת תוקפת והורגת אזרחים בתגובה לטרור, אבל זו לא האמת. לפני שישראל מפציצה מבנים שבהם יש מחבלים, האזרחים מקבלים הודעות אזהרה בערבית. הצבא הודיע להם אילו איזורים הם צריכים לפנות. המחבלים מונעים מרבים לעזוב את השכונות למרות האזהרות, הם משתמשים באזרחים כקורבנות על מנת להגביר את הלחץ על ישראל להפסיק בפעולותיה הצבאיות".

"ההאשמות כלפי ישראל הם חלק מהתעמולה של החמאס, העובדה שמזראווי משתף את זה כנראה לבטח תפגע בפרץ", סיכמו ב"בילד", שכתבו כי הם עדיין ממתינים לתגובה מבאיירן מינכן על ההתבטאויות של מזראווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully