וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ: "זו לא פוליטיקה, יודעים כמה חשוב להילחם בטרור"

שוער באיירן מינכן במסר לקהילת הכדורגל הבינלאומית: "מילים שלנו יכולות להשפיע. אלה סיפורים שלא חשבנו שנשמע יותר, כולם צריכים לעמוד ביחד, יודעים כמה הטרור כואב"

תקציר: מונסטר - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

בעוד בכדורגל האירופי ישנה שתיקה מדאיגה ומטרידה בכל הנוגע לתמיכה בישראל בעקבות פעולת הטרור של החמאס, אך הנציגים הישראלים מעבר לים מתגייסים למלחמת ההסברה. אחד הספורטאים הישראלים בפרופיל הגבוה ביותר, שוער באיירן מינכן דניאל פרץ, פרסם הבוקר (ראשון) באינסטגרם וניצל אותו כדי לשלוח מסר לעוקביו הבינלאומיים.

"אני יודע איך זה להיות ספורטאי, יש כל כך הרבה לחץ כשהעיניים של כולם עלינו בכל שנייה, דקה ושעה. לפעמים זה טוב כי כמה מילים שלנו יכולות להשפיע על מיליונים. אני מבטיח לכם, זו לא פוליטיקה. למעלה מ-1300 חפים מפשע נרצחו, 2700 נפצעו ו-150 נחטפו לעזה, כולל תינוקות וקשישים. ראינו בעבר את 9/11 ואת הפיגוע ב-2015 בפריז, אנו יודעים כמה הטרור כואב וכמה חשוב להילחם נגד זה".

"המשפחה והחברים שלי בישראל עדיין מעכלים את מה שקרה - האימה, החטיפות, הטרור - סיפורים שלא חשבנו שנשמע יותר. אני קורא לכל האוהדים והארגונים ברחבי העולם לעמוד ביחד. תשתפו, תדברו נגד הטרור, תתרמו, בואו נכבד את זכר הקורבנות בדקת דומיה ונתאחד במלחמה נגד הרשע".

דניאל פרץ היה אמור להיות בימים אלה יחד עם נבחרת ישראל במשחקיה במוקדמות היורו, אך המפגשים נגד שוויץ וקוסובו נדחו בעקבות המצב. בעקבות זאת שהה פרץ בחלק מהפגרה בניו יורק, שם זוגתו נועה קירל שרה את ההמנון הלאומי לפני משחק ההכנה בין ברוקלין נטס למכבי רעננה.

כזכור, רק בשעות האחרונות חברו לחדר ההלבשה בבאיירן מינכן נוסייר מזראווי פרסם מסר אנטי-ישראלי ברשתות החברתיות, ואליו הצטרפו שחקנים נוספים מנבחרת מרוקו.

  • עוד באותו נושא:
  • דניאל פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully