וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו המקום הראשון בהישג יד: תמונת מצב בבית הישראלי

אחרי התיקו המפתיע בין שוויץ לבלארוס ולמרות הניצחון של רומניה שהעלה אותה לפסגה, נבחרת ישראל עדיין תלויה בעצמה במאבק על הכרטיס ליורו ויכולה להרשות לעצמה לפנטז

תקציר: שוויץ - בלארוס 3:3/ספורט1

דרמה גדולה בבית ט' במוקדמות יורו 2024. המחזור השמיני יצא לדרכו הערב (ראשון) ונרשם מהפך בפסגה, כאשר נבחרת רומניה ניצחה את אנדורה, שעה קלה לפני כן שוויץ סיימה ב-3:3 סנסציוני בביתה מול בלארוס והמשמעות היא שהמאבק על שני הכרטיסים לאליפות אירופה בקיץ הבא בגרמניה מתעצם.

נבחרת ישראל צריכה להשלים שני משחקים שנדחו בעקבות המלחמה, הראשון יהיה מול שוויץ ועדיין לא ברור אם נוכל לארח אותו בישראל וישנו משחק נוסף בקוסובו שטרם נקבע לו תאריך, אבל במצב הקיים ישראל תלויה בעצמה במאבק על אליפות אירופה היסטורית מבחינתה - יכולה אפילו לפנטז על המקום הראשון לקראת ארבעת משחקיה האחרונים בקמפיין.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. דני מרון
הנבחרת יכולה לפנטז אפילו על המקום הראשון/דני מרון

רומניה שבפסגה מובילה על ישראל בחמש נקודות עם שני משחקים עודפים ושוויץ ביתרון של ארבע נקודות עלינו עם משחק עודף. לכן, אם ישראל תנצח את שוויץ בחודש הבא, היא תגיע למשחק במחזור התשיעי נגד רומניה כעבור שלושה ימים (18 בנובמבר) בידיעה שניצחון ימקם אותה בעמדה מעולה. גם אם ישראל תפסיד לשוויץ, המפגש עם רומניה בחלוף שלושה ימים יהיה קריטי למדי, כי ניצחון בו יצמק את הפער בינינו לשתי נקודות בלבד כאשר לישראל יישארו משחקים בחוץ נגד אנדורה החלשה ובקוסובו, משמע שאם אלון חזן ושחקניו יימנעו ממעידות נוספות הם יהיו ביורו. מנגד, שני הפסדים תוך שלושה ימים לשוויץ ולרומניה יובילו לכך שניאלץ לנסות להעפיל דרך פלייאוף ליגת האומות.

כידוע, במחזור הסיום של המוקדמות תארח רומניה את שוויץ ומדובר במפגש שצפוי לחרוץ גורלות בהנחה שישראל לא תצא מהמירוץ עוד קודם. מכיוון ששוויץ מעדה הערב מול בלארוס, לא מן הנמנע שהיא לא תבטיח את ההעפלה מראש כפי שניתן היה לצפות וישראל תקווה לנצל זאת כאשר במקביל תתארח באנדורה, ככל הנראה בידיעה שעוד יש לה משחק חסר להשלים בקוסובו.

אם אכן נסיים במקום השלישי בסופו של דבר מסתמן כי בחצי גמר פלייאוף ליגת האומות נתמודד נגד אוקראינה, שצריכה להפתיע את איטליה בשביל להעפיל אוטומטית ליורו, אחרת גם היא תזכה להזדמנות נוספות דרך פלייאוף ליגת אומות. המשחקים ייערכו במרץ 2024, כשלושה חודשים לפני היורו בגרמניה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המשחקים שנותרו בבית ט' במוקדמות היורו

15.11, ישראל - שוויץ
קוסובו - ישראל (עדיין לא הוכרז על תאריך)

18.11, ישראל - רומניה
18.11, שוויץ - קוסובו
18.11, בלארוס - אנדורה

21.11, אנדורה - ישראל
21.11, רומניה - שוויץ
21.11, קוסובו - בלארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully