וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנעה עקיצה ב-60 שניות: 3:3 מטורף בין שוויץ לבלארוס

אבונג (61), פוליאקוב מהפועל חיפה (69) ואנטילבסקי (84) הדהימו בסט. גאלן וקירבו את נבחרתם לניצחון היסטורי על השוויצרים למרות יתרון מוקדם שקבע שאקירי (28), אך אקנג'י (89) ואמדוני (90) השוו בדקה האחרונה והצילו נקודה עבור מוליכת הבית הישראלי

תקציר: שוויץ - בלארוס 3:3/ספורט1

המחזור השמיני בבית ט' במוקדמות יורו 2024, "הבית הישראלי", נמשך גם הערב (ראשון) מבלי שהנבחרת שלנו יכולה ליטול חלק. ישראל הייתה אמורה להתארח בקוסובו, אבל המשחק נדחה בגלל המלחמה, בדיוק כמו ההתמודדות בין אלון חזן ושחקניו לשוויץ לפני שלושה ימים. במשחק הראשון ראינו 3:3 מטורף ומפתיע לחלוטין בין שוויץ לבלארוס, לאחר מכן רומניה הביסה ללא קושי את אנדורה ועלתה לפסגה.

דניס פוליאקוב, בלם בלארוס. רויטרס
כמעט היה רשום על ניצחון היסטורי. פוליאקוב/רויטרס

שוויץ - בלארוס 3:3

נבחרת שוויץ לא הפסידה בביתה אף משחק מאז שנכנעה לאנגליה במוקדמות היורו ב-2014 וקשה להאמין שזה כמעט קרה לה היום מול בלארוס, נבחרת שמולה מעולם לא ספגה שער. בארבעת המשחקים הקודמים בין הנבחרות ניצחה שוויץ בכולם מבלי לספוג, אבל היום שוויץ נזקקה לשני שערים בדקות 89 ו-90, בדקה האחרונה, כדי להימנע מהפסד סנסציוני בסט. גאלן.

ג'רדאן שאקירי (28) במהלך אישי נפלא העלה את המקומיים ליתרון מוצדק, אבל דווקא אז השוויצרים הורידו הילוך ונתפסו לא מוכנים במצבים נייחים ובמתפרצות - דמיטרי אנטילבסקי בישל לאבונג (61), בחלוף שמונה דקות הבלם דניס פוליאקוב מהפועל חיפה הפך (69) ואנטילבסקי גם מצא את הרשת כשקבע 1:3 מדהים בדקה ה-84.

מנואל אקנג'י (89) וזקי אמדוני (90) המחליף השוו בדקה האחרונה לפני תוספת הזמן וקבעו 3:3 דרמטי, אבל שוויץ סיבכה את עצמה עם התיקו הביתי והמפתיע. התיקו ההיסטורי עבור בלארוס קובע שהיא איבדה סיכוי לסיים באחד משני המקומות הראשונים, היא הייתה צריכה לנצח בשביל לשמור על סיכוי תיאורטי, וגם משמעותו שהנבחרת היחידה שהצליחה לנצח אותה פעמיים בקמפין הנ"ל זו ישראל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן נבחרת שוויץ מוראט יאקין עם זקי אמדוני. GettyImages
הרגע שהציל את שוויץ. יאקין מכניס את אמדוני/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 22: ג'אקה ניסה את מזלו ממרחק, הכדור חלף ליד הקורה ויצא.

דקה 28: גול! 0:1 לשוויץ. שאקירי עם שערו השני בקמפיין. הגנת בלארוס הסתבכה בניסיון הרחקת הכדור, שאקירי ניצל זאת כאשר בעט מכ-18 מטר כדור מסובב שנעצר רק ברשת.

דקה 41: באחד הניסיונות הבודדים של האורחים להבקיע, בוצ'רוב בעט כדור ליד הקורה של זומר והחוצה.

דקה 61: גול! בלארוס השוותה ל-1:1. אנטילבסקי הרים כדור נהדר למרכז הרחבה, אבונג ברח לשומר וניצל את העובדה שזומר קפא במקומו כדי לנגוח מקרוב את השוויון.

דקה 69: גול! בלארוס הפכה ל-1:2. בדרך לסנסציה? פוליאקוב, בלם הפועל חיפה, עלה גבוה מעל ההגנה המקומית ונגח כדור שלא הותיר לזומר סיכוי.

דקה 84: גול! 1:3 לבלארוס: איזו הפתעה ענקית. אנטילבסקי מצא את עצמו לבד מול זומר ונעץ את המסמר השלישי. הקוון הניף דגל לנבדל, שופטי המסך הפכו את ההחלטה והשער אושר.

דקה 89: גול! שוויץ לא מוותרת. אקנג'י מקרוב הצליח להכניע את איגנטוביץ'.

דקה 90: גול! שוויץ חזרה ל-3:3! לא ייאמן. פחות מדקה חלפה מאז שערו המצמק של אקנג'י, זקי אמדוני המחליף השווה.

דקה 90+7: הבלם הבלארוסי וולקוב הציל כדור מהקו ומנע מהפך משוגע. 3:3 בסיום.

המשחקים שנותרו בבית ט' במוקדמות היורו

15.11, ישראל - שוויץ
קוסובו - ישראל (עדיין לא הוכרז על תאריך)

18.11, ישראל - רומניה
18.11, שוויץ - קוסובו
18.11, בלארוס - אנדורה

21.11, אנדורה - ישראל
21.11, רומניה - שוויץ
21.11, קוסובו - בלארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully