וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בבית הישראלי: רומניה הביסה 0:4 את אנדורה ועלתה לפסגה

סטנצ'ו כבש בכדור חופשי, חאג'י הכפיל, מרין הוסיף בפנדל וקומאן סגר סיפור, המקומיים עם נקודה יותר משוויץ לאחר שמונה מחזורים ובמרחק חמש הפרש מישראל שירדה למקום השלישי לפחות עד השלמת המשחקים החסרים. דקת דומיה נערכה לזכר קורבנות הטרור בישראל

תקציר: רומניה - אנדורה 0:4/ספורט1

משחקי המחזור השמיני בבית ט', שידוע גם בתור "הבית הישראלי", נפתחו הערב (ראשון) עם 3:3 יוצא דופן בין שוויץ לבלארוס, שמשמעותו שישראל היא הנבחרת היחידה שהצליחה לנצח את בלארוס בבית וחוץ, אבל העלילה הלכה והסתבכה כאשר בהמשך, כצפוי, הביסה רומניה 0:4 את אנדורה ולפחות עד להשלמת המשחקים שנדחו עלתה למקום הראשון. ישראל, כידוע, לא התארחה בקוסובו כפי שלא אירחה את שוויץ בשבוע שעבר בעקבות המלחמה.

לפני תחילת המשחק בבוקרשט נערכה דקת דומיה, כבכל המגרשים במשחקי מוקדמות היורו, אלא שהרומנים הם היחידים שציינו במפורש עוד לפני המפגש כי הם מקדישים אותה לזכר קורבנות הטרור בישראל, בניגוד להחלטת אופ"א לקיים דקת דומיה לזכר "קורבנות הקונפליקט".

דקת דומיה לזכר קורבנות הטרור בישראל לפני המשחק בין רומניה לאנדורה. רויטרס
דקת הדומיה בבוקרשט לזכר קורבנות הטרור בישראל/רויטרס

רומניה - אנדורה 0:4

רומניה הגיעה למשחק הבית מול אנדורה החלשה בלחץ עצום, כתוצאה מאותו תיקו ביתי נגד ישראל בחודש שעבר וה-0:0 בבלארוס לפני שלושה ימים, אבל כצפוי הביסה בביתה ואפילו עלתה למקום הראשון בבית, לפחות עד השלמת המשחקים החסרים של ישראל ושוויץ.

ניקולאה סטאנצ'ו (23) כבש ראשון בכדור חופשי שהשוער האנדורי היה צריך להדוף ולא הצליח, כעבור חמש דקות יאניס חאג'י ניצל טעויות בהגנת האורחת כדי להכפיל את היתרון ועוד לפני המחצית רזבאן מרין (44) קבע 0:3 מנקודת הפנדל אחרי עבירה שטותית ברחבה. מיד עם פתיחת המחצית השנייה הצטרף לחגיגה גם פלורינל קומאן (50), שקבע את תוצאת הסיום שבזכותה רומניה תגיע למשחק נגד ישראל בחודש הבא ביתרון של שתי נקודות לפחות - שלושה ימים קודם לכן ישראל אמורה לארח את שוויץ.

בעוד רומניה כרגע בפסגה עם 16 נקודות לאחר שמונה משחקים, בעקבות עוד הפסד נותרה אנדורה עם שתי נקודות בטבלה והיא בסך הכל במוקדמות היורו עם ניצחון אחד בתולדותיה, שלוש תוצאות תיקו ו-63 הפסדים. הפרש השערים הוא 186:17.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יאניס חאג'י, שחקן נבחרת רומניה. GettyImages
שער קל. חאג'י/GettyImages

מהלך משחק

דקה 23: גול! 0:1 לרומניה. סטנצ'ו סובב כדור חופשי מכ-20 מטר לפינה הקרובה שאלברס היה צריך להדוף, אבל רק נגע בכדור ולא מנע את פגישתו עם הרשת.

דקה 28: גול! 0:2 לרומניה. סדרה של טעויות בהגנה האנדורית הובילו לכך שחאג'י נותר חופשי על סף הרחבה וירה את השער השני.

דקה 44: גול! 0:3 לרומניה. גרסיה פגע בפניו של חאג'י ברחבה כשהכדור לא היה לידם, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ומרין ניצל זאת כדי להצטרף לחגיגה.

דקה 50: גול! רומניה כבר ב-0:4. קומאן ממטרים ספורים ירה כדור עוצמתי לרשת העליונה.

דקה 90+1: אם לא די בצרות, אנדורה גם נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקת מויסס סן ניקולאס.

המשחקים שנותרו בבית ט' במוקדמות היורו

15.11, ישראל - שוויץ
קוסובו - ישראל (עדיין לא הוכרז על תאריך)

18.11, ישראל רומניה
18.11, שוויץ - קוסובו
18.11, בלארוס - אנדורה

21.11, אנדורה - ישראל
21.11, רומניה - שוויץ
21.11, קוסובו - בלארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully