וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אם ישראל לא תעלה ליורו אוטומטית, אוקראינה תמתין בפלייאוף

חזן ושחקניו בעמדה מצוינת להעפיל היישר מהבתים, אבל מקום שלישי עשוי לשלוח אותם למפגש מסקרן עם זינצ'נקו, מודריק ושות'

חגיגת שערי מוקדמות היורו, 13.10/ספורט1

שלב הבתים של מוקדמות יורו 2024 מתקדם בקצב מהיר לעבר סיום ובעוד קצת יותר מחודש יתקיימו שני מחזורי הסיום בכל הבתים. אליפות אירופה הורחבה ב-2016 ל-24 משתתפות ומאז נרשמו הופעות בכורה של אלבניה, סלובקיה, ויילס, צפון אירלנד, איסלנד, פינלנד וצפון מקדוניה. וישראל? אנחנו מקווים לעשות זאת הפעם.

ישראל נאבקת ברומניה על הסגנות בבית ט' וכרגע נראה שהכול תלוי במשחק בו היא אמורה לארח את הרומנים בטדי באמצע נובמבר. על הנייר, ניצחון יסלול לאלון חזן ושחקניו את הדרך להופעה ביורו. אבל גם אם ישראל לא תצליח לעלות בסופו של דבר מאחד משני המקומות הראשונים, עדיין יהיה לה סיכוי.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. דני מרון
התקווה היא כמובן להעפיל אוטומטית, בלי לעבור בפלייאוף. נבחרת ישראל/דני מרון

ישראל ניצלה את ההשעייה של רוסיה וסיימה את בית ב' בדרג ב' של ליגת האומות במקום הראשון, מה שהבטיח לה כרטיס לפלייאוף. עדיין מוקדם לדעת מה יקרה, אבל אם לא יהיו הפתעות, כרגע נראה שהיריבה שלה בחצי הגמר תהיה אוקראינה.

אוקראינה סיימה כסגניתה של סקוטלנד בבית א', אבל הסקוטים נמצאים בדרכם הבטוחה להעפלה אוטומטית. אם אוקראינה לא תפתיע את איטליה בהמשך משחקי המוקדמות, היא לא תעלה אוטומטית, אבל כן תשתתף בפלייאוף. נגד ישראל, שתארח את חצי הגמר ב-21 במרץ 2024.

בחצי הגמר השני, נכון לעכשיו ואם לא יהיו שינויים מפתיעים, אמורות להיפגש בוסניה ופינלנד. המנצחות בחצאי הגמר ייפגשו לגמר הפלייאוף ב-26 במרץ, שם המנצחת תזכה בכרטיס ליורו שיתקיים בגרמניה בקיץ הבא.

כאן חשוב להדגיש שוב: הדברים אמורים בהתאם למצב הנוכחי במוקדמות והם כמובן עוד יכולים להשתנות.

עוד בוואלה!

ראשון במוקדמות היורו: שוויץ ורומניה ינסו "לברוח" לישראל

לכתבה המלאה

כך או אחרת, בישראל כמובן מעדיפים לא להיות עסוקים בחישובים הללו ולנצל את ההגרלה הנוחה כדי לעלות אוטומטית מבית ט' של המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully