וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר שהפך לרב קרא לנשים לגזור בגדים לא צנועים - וחטף ברשתות

שניר גואטה טען בעמוד הפייסבוק שלו שכך הנשים "יצילו את ישראל מגזירות קשות": "תצלמי, תתייגי ותתני כח לחברות שלך לעשות מעשה של מסירות נפש אמיתי! להצלת חיילינו". התגובות זעמו: "בושה שאתה קורא לעצמך יהודי", "מרגיז שבעת הזו נטפלים לבגדים לא צנועים"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

שניר גואטה תלה את הנעליים בגיל 26 בלבד והחליט על שינוי כיוון משמעותי בחיים - ממגרשי הכדורגל, לישיבה. שחקן העבר הפך לרב, ובשנים האחרונות צבר למעלה מ-140 אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק שלו, שם הוא מפרסם סרטונים, שיעורים ודברי תורה.

אמש (שלישי), בזמן שישראל נמצאת באחת התקופות הקשות בתולדותיה, מצא לנכון גואטה לפרסם את הדברים הבאים: "לגזור את הגזירות! כל בת ישראל אשר תגזור את הבגדים הלא צנועים שלה (גופיות, מכנסיים קצרים וכד') מצילה את עם ישראל מגזירות קשות. זכות זו תעמוד לה לנצח נצחים! תצלמי, תתייגי ותתני כח לחברות שלך לעשות מעשה של מסירות נפש אמיתי! להצלת חיילינו והצלחת עם ישראל חי".

הסרטון המצורף אמר גואטה: "בעזרת השם לרפואת כל החולים, ולשמירה והגנה על החיילים והחטופים, שהקדוש ברוך יגזור על כולכם בשורות טובות. תזכרי - את גוזרת בגד, והקדוש ברוך הוא מבטל גזירה - בזכותך. אנחנו ברגעים מאוד לא פשוטים וקשים לעם ישראל. בזכותכן נגאלנו, ובזכותכן ניגאל, זה הכוח שלכן, בנות. נביא את המשיח בעזרת השם וננצח".

לא מעט גולשות וגולשים הביעו תרעומת על הדברים. "ניצול ציני של משבר לשם שמיים זה לא יהדות. בושה שאתה קורא לעצמך יהודי. תטפל בעצמך אם אתה לא יכול לשלוט ביצר. ולך תתגייס או תתנדב אם אתה רוצה לעזור, אפילו לקרוא תהילים", כתב אחד מהם. "איזה שטויות! פשוט מרגיז שבעת הזו הוא נטפל לבגדים הלא צנועים. זה מה שמעסיק אותך עכשיו? עדיף שתגיד קדיש על כל הנשמות שחייהם נגדעו באכזריות", הוסיפה אחרת. "לא מאמינה שיש עוד דברים כאלו", כתבה גולשת שלישית. "ממשיך את השנאת חינם והפירוד. תנו לאנשים להגיע לאלוקים לפי מסע חייהם, מספיק עם הכפייה הדתית המשוגעת הזאת. כדתייה אני אומרת את זה".

עוד בנושא

עוד בוואלה!

חוסה רודריגס: "אשתי בוכה מדי יום, חברים של חברים שלנו מתים"

לכתבה המלאה

גואטה, שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, עלה לקבוצה הבוגרת ב-20007 ושיחק בשורותיה שלוש עונות. לאחר מכן עבר גם בהפועל אשקלון, עירוני קרית מלאכי, הפועל אסי גלבוע, מכבי שעריים ומ.ס. אשקלון. ב-2014, כאמור, הודיע על פרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully