וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם חטואל במסע בצפון: "עם הנצח לא מפחד"

11.10.2023 / 15:20

שחקן הפועל באר שבע עזב את בירת הנגב לבית הוריו בחצור הגלילית. בימים האחרונים הוא מסתובב בגבול הצפון, קונה מצרכים ותומך בחיילים: "קורא לכל מי שיכול, לצאת. אנחנו אנשים מוכרים, סדירניקים ומילואימניקים רוצים לראות שאנחנו מאחוריהם"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

מרבית הכדורגלנים בארץ כבר מצייצים ומעלים פוסטים של תמיכה בלוחמי צה"ל ומזדהים עם מה שקורה בדרום ובגבול הצפון - אבל יש גם שחקנים שיוצאים בעצמם אל הגבולות כדי להיות עם החיילים. אחד מהם הוא רותם חטואל, חלוץ הפועל באר שבע.

מסתבר שחטואל החליט לעזוב את בירת הנגב עם תחילת האירועים ועלה להיות עם משפחתו בחצור הגלילית. כבר שלושה ימים הוא מסתובב על גבול הצפון ביחד עם חבר קרוב ומחלק כל מה שיש באפשרותו לתת - הוא מבצע קניות בעצמו, וגם מחזק בצורה רוחנית את החיילים.

חטואל יוצא מבית הוריו בחצור הגלילית מדי בוקר, נמצא בדרכים בגבול הצפון, מבקר בקרית שמונה וביישובים נוספים כדי להיות עם החיילים. "אנחנו צריכים לעזור בכל דרך שאפשר כדי להראות לחיילים הנהדרים שלנו כמה אנחנו מאוחדים וכמה אנחנו אוהבים אותם", סיפר. "אני מביא להם אפילו מצתים - הדבר הכי פשוט, מצת, זה נותן להם תחושה כל כך טובה שאתה מחלק דברים ושכל עם ישראל מאחוריהם".

רותם חטואל מבקר חיילים. מתוך האינסטגרם של רותם חטואל, אתר רשמי
כל הכבוד. חטואל/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של רותם חטואל
רותם חטואל מבקר חיילים. מתוך האינסטגרם של רותם חטואל, אתר רשמי
עוזר ככל יכולתו. חטואל/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של רותם חטואל

עוד בנושא

חלוץ הפועל באר שבע הוסיף ואמר: "אנחנו עם הנצח, אנחנו לא מפחדים, אנחנו ביחד ננצח את כולם. אני קורא לכל מי שיכול לצאת, להראות את עצמנו, אנחנו אנשים מוכרים, חיילים סדרניקים ומילואימניקים מחכים לנו, אוהבים אותנו, רוצים לראות אותנו שאנחנו מאחוריהם. כל מה שאנחנו יכולים לעזור להם - זה מבורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully