וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורדן סבן: "הייתי תקוע 24 שעות בנתב"ג, ישנתי על הרצפה"

שחקן מ.ס. אשדוד סיפר על רגעי החרדה והקושי במציאת טיסה: "ראיתי מכוניות הרוסות בדרך לשדה. האם אחזור? יש הרבה חוסר ודאות"

מצעד שערי השבוע, 11.10/ספורט1

רוב השחקנים הזרים עזבו בימים האחרונים את ישראל, ובהם גם ז'ורדן סבן. הקשר היהודי-צרפתי שמשחק במ.ס. אשדוד מאז קיץ 2022 העניק היום (רביעי) ריאיון לתקשורת הצרפתית, ובו גולל את השתלשלות האירועים שבסיומה עזב את ישראל: "היה אמור להיות לנו משחק מול בני ריינה. עזבנו בשישי, ישנו בצפון והיינו אמורים לאכול ארוחת בוקר בשבת. לפתע היתה דפיקה על הדלת, והודיעו שהמשחק מבוטל בגלל מתקפות בדרום. נתנו לנו אפשרות להישאר במלון או לחזור לאשדוד, וכל הקבוצה החליטה לחזור כדי להיות עם המשפחות. באוטובוס, השחקנים הזרים החלו לחפש טיסות".

כששב לביתו באשדוד, סבן החל לארוז ועשה את דרכו לשדה התעופה: "היו כמה מחסומים. בדרך לשדה אפשר היה לראות עשן מכל הטילים ומכוניות הרוסות, גם מהבית שלי ראיתי רקטות. לא היה קל למצוא טיסה, כי רוב הטיסות בוטלו. הייתי תקוע בשדה התעופה 24 שעות, ישנתי על הרצפה. היו אזעקות, והיינו צריכים להתחבא במרחב המוגן של נתב"ג בסופו של דבר, ברגע האחרון, מצאתי טיסה לבודפשט. משם המשכתי לפריז ואז לטולוז".

סבן נשאל האם שמע מחבריו לקבוצה והשיב: "כמובן, יש קבוצת ווטסאפ בה אנחנו משוחחים. כרגע נראה שהמצב יחסית בסדר, השחקנים חזרו הביתה. אני רואה באינסטגרם פוסטים של חברים שאיבדו את היקרים להם, ואפילו כשחזרתי לצרפת, מצב הרוח שלי לא טוב. זה לא קל. אני רואה את החדשות כל היום, אין לי שקט נפשי".

ז'ורדן סבן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
גם בצרפת הוא מתקשה להירגע. סבן/לירון מולדובן

עוד בנושא

עוד בוואלה!

מוסקרה: "קמתי בשמונה בבוקר ולא הבנתי מה קורה. אמרו לי ללכת לממ"ד"

לכתבה המלאה

על תחילת דרכו בישראל אמר: "הייתי מודע למצב במדינה. ידעתי שיש אפשרות של טילים, כי אשדוד לא מאוד רחוקה מעזה, אבל רוב הזמן החיים היו שקטים ובטוחים". כשנשאל האם הוא מתכנן לשוב ארצה השיב: "אני מחכה לעדכונים מהקבוצה, מחכה לראות מה יקרה. אני מקווה שזה לא יימשך הרבה זמן, כרגע יש הרבה חוסר ודאות. אני בר מזל שהצלחתי לחזור הביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully