וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מחק את הציוץ על "בגידה", אבל הקהל מסרב לסלוח

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 12:52

באחד הימים הקשים שעברה המדינה, כדורגלן העבר כתב כי המתקפה הרצחנית היא "מחדל עצום ובגידה של מישהו מבפנים!! אחרת אין הסבר לטירוף הזה". ברשת קוראים לפטרו: "אתה בושה. תתבייש לך חוצפן". לאחר מכן הבהיר: לא התכוונתי ל"חיילי ומפקדי צה"ל הקדושים והגיבורים"

דובר צה"ל: התכלית ליממה הקרובה - לפנות את כל תשובי העוטף 8.10.23/אתר צה"ל

כדורגלן העבר מאור בוזגלו עורר אתמול (שבת) סערה גדולה ברשת, עם ציוץ שבו התייחס למתקפה המפתיעה והרצחנית שספגה ישראל, כשהוא רומז לבוגדים בקרב כוחות הביטחון, או "מישהו מבפנים", כדבריו.

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל. ניב אהרונסון
האשמה קשה, בוטה ומקוממת. בוזגלו/ניב אהרונסון

"משהו לא מסתדר כאן בשום צורה", כתב בוזגלו, "זה לא שהם פרצו אלינו עם חלליות או מטוסים בלתי נראים. אלה (שגיאת הכתיב במקור) עם רכבים רגילים, אופנועים רגילים, רגלית!!! בלי שאף אחד יפריע להם! בלי שאף מסוק יוקפץ פשוט פתחו גדר נכנסו ויצאו... זה מחדל עצום ובגידה של מישהו מבפנים!! אחרת אין הסבר לטירוף הזה. ימים יגידו".

עוד בוואלה!

ליאור אסולין טרם אותר. אביו של מנהל מכבי חיפה נעדר

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו מצייץ על "בגידה של מישהו מבפנים" אחרי המתקפה של חמאס. מתוך טוויטר, צילום מסך
מאור בוזגלו מצייץ על "בגידה של מישהו מבפנים" אחרי המתקפה של חמאס/צילום מסך, מתוך טוויטר

בוזגלו מאז מחק את הציוץ, אבל הוא חלק ממגמה מסוכנת ברשתות החברתיות, שבה אנשים מפיצים תיאוריות קונספירציה על כך שבצבא או במערכת הביטחון היו בוגדים או משתפי פעולה עם החמאס. בוזגלו ספג תגובות קשות ובוטות עוד בטרם מחק את הציוץ, וברשת כבר יש קריאות (כולל מקולגות שלו) לפטר אותו מתפקידו כפרשן.

ציוץ ההבהרה של מאור בוזגלו

אחרי הסערה הגדולה, בוזגלו פרסם הבהרה, ובה כתב: "יש כמה אנשים בודדים שלקחו את המילים שלי למקום שהם רוצים! אז תנו לי להבהיר! ... המטרה ממש לא הייתה לפגוע מאחר ובשום שלב לא הוזכרו חיילי ומפקדי צה"ל הקדושים והגיבורים שלנו שאנחנו מגבים אותם ומתפללים לשלומם כל הזמן... ראיתי סרטונים של תצפיתניות ולא מעט הסבירו לי שאין שום היגיון במחדל שקרה, והכוונה שלי הייתה בגידה מתוך המדינה שלנו, של שונאי ישראל שרוצים לרעתנו וחוברים לאויבינו, דבר שכבר קרה בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully