וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגלו של הכדורגלן שנפצע במסיבה נקטעה: "עצוב שכך נגמרה הקריירה"

8.10.2023 / 10:55

אביו של בן בנימין שנורה על ידי מחבלים שיתף בעצב על מצבו: "הוא היה עם ארוסתו וזרקו עליהם רימון. מנסים להיות כמה שיותר חזקים"

בוידאו: הלווייתו של הנרצח בפיגוע בתל אביב, חן אמיר בקיבוץ רעים,/אבי רוקח

שלמה בנימין, אביו של הכדורגלן בן בנימין שנפצע אתמול בצורה קשה מירי מחבלים, שוחח היום (ראשון) עם וואלה! ספורט וסיפר על תחושות הקשות בבוקר שאחרי.

"אלה רגעים קשים, בן חלש מאוד. לצערנו קטעו לו את הרגל ומצער שככה הקריירה נגמרה. הוא היה עם ארוסתו וזרקו עליהם רימון, באותו רגע נקטעה לשניהם רגל וכעת הם מנסים להתאושש".

מלבד בנימין וארוסתו, גם אחיו של שחקנה של מ.ס קרית ים היה עם בת זוגו. "לשמחתנו הבן השני כבר חזר הביתה עם הבת זוג שלו והם בריאים ושלמים. אנחנו מנסים עכשיו להיות כמה שיותר חזקים", סיפר האב.

בן בנימין שחקן מ.ס. קרית ים. מ.ס. קרית ים, אתר רשמי
סיום עצוב לקריירה. בן בנימין/אתר רשמי, מ.ס. קרית ים

בנימין כידוע נפצע במהלך המנוסה ממסיבת הטבע בקיבוץ רעים. עם הרקטות הראשונות הוא ובת זוגו התחילו בבריחה ברכב עד שהגיעו מולם אופנועים עם מחבלים שירו לעברם. הם הסתובבו ויצאו להתחבא בתוך היער, ואז נזרקו לעברם רימונים. בכל מקרה, בנימין צפוי לעבור תקופת שיקום ממושכת.

בנימין בן ה-29 נחשב לשחקן מנוסה מאוד בליגה א' שגם שיחק בלאומית במדי הפועל עכו, הפועל נוף הגליל ומ.ס. כפר קאסם. בעונה שעברה שיחק בעירוני אשדוד מליגה א' דרום ובמאי חתם בשורות קרית ים שהעפילה מליגה ב'.

  • עוד באותו נושא:
  • בן בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully