וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של הפועל תל אביב בסטורים מהממ"ד: "מצב משוגע ומפחיד"

8.10.2023 / 8:15

ג'ון הולנד ובראיין אנגולה תיעדו את רגעי הפחד ברשתות החברתיות: "הרחובות ריקים, אפשר לשמוע את הטילים". זרים מנס ציונה ורמת גן עזבו את ישראל, אלו של הפועל ירושלים בדרך

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

ליגת העל בכדורסל פתחה עונה בחגיגיות ביום שישי, אבל רבים מהזרים של הקבוצות כבר עזבו את ישראל ביממה האחרונה בעקבות המלחמה. טיסה עם ארבעת הזרים והמתאזרח של עירוני נס ציונה וארבעה זרים מעירוני רמת גן, יצאה בשעות הלילה ליוון בחסות מנהלת הליגה. הזרים של הפועל ירושלים צפויים לעזוב גם כן במהלך היום.

בינתיים השחקנים הזרים של הפועל תל אביב עוברים רגעים לא פשוטים, ולפי שעה הם עדיין בישראל. ג'ון הולנד העלה סטורי מהממ"ד וסיפר לעוקביו: "התחילו להפציץ פה והמצב די משוגע. יש התראות וצריך ללכת למקלטים. הרחובות ריקים למעט כמה אנשים, ואפשר לשמוע ולהרגיש את הטילים. זה מפחיד, לא אשקר. זו מלחמה שנייה שלי אחרי שהייתי ברוסיה כשהיא פלשה לאוקראינה, אבל אז זה היה קצת שונה כי לא באמת הרגשנו שום דבר. אני לא מאמין שנתאמן מחר ולא יודע מה יקרה, אבל מתעד את זה רק ליתר ביטחון. אני מרגיש בטוח באופן יחסי".

הסטורי של בראיין אנגולה, הפועל תל אביב. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אנגולה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בראיין אנגולה העלה בעצמו סטורי מהממ"ד וכתב: "תודה על כל ההודעות שקיבלתי מכם לאורך היום. תודה לאל אנחנו בסדר, אבל המצב קשה ומשוגע. אני מקווה שכולם בטוחים, ומתפלל למען שלומה של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully