וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מהללים את אוסקר גלוך: "לצערה, סוסיאדד יודעת מה מחכה לה"

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 10:58

מתברר כי גם הקבוצה הספרדית שיפגוש בליגת האלופות בשלישי ניסתה לצרף את היהלום, לפני שחתם בזלצבורג: "הוא הלך בצעדי הולאנד, בדרך להפוך לישראלי הגדול אי פעם"

"מחוץ לקווים", 1.10/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הופעת הבכורה של אוסקר גלוך בליגת האלופות היתה מוצלחת מאוד, כשהיהלום הישראלי מצא את הרשת מול בנפיקה וסייע לזלצבורג שלו לנצח 0:2. במחזור הליגה האחרון הוסיף שער ובישול, והמשיך לחזק את מעמדו בקבוצה לקראת המחזור השני בשלב הבתים של המפעל האירופי הבכיר. גלוך אמור לפתוח גם מול ריאל סוסיאדד מחר (שלישי, 19:45), ובתקשורת הספרדית כבר מתכוננים.

"אוסקר גלוך, מספר 10 שסירב לברצלונה וחולם על ריאל מדריד" - זו היתה הכותרת ב"מארקה" הבוקר. מתברר כי גם היריבה מחר, סוסיאדד, עקבה מקרוב אחר הכוכב הישראלי כשהיה במכבי תל אביב. גם ברצלונה כמובן לטשה עיניים, אולם לבסוף זלצבורג היא זו שזכתה. "אני אוהד ריאל מדריד מאז שאני זוכר את עצמי", אמר הכוכב הצעיר לאחר שדחה את ברצלונה. "החלום הכי גדול שלי הוא לשחק בברנבאו, עם חולצת ריאל. זה יהיה השיא".

"גלוך הצנום הלך בצעדים של הולאנד", נכתב בספרד. "הפליימייקר הקטן הגיע בינואר וכבר מראה את האיכויות שלו. הכל מוכן עבורו כדי לעקוף את יוסי בניון, חיים רביבו, דודו אוואט, ערן זהבי, ביברס נאתכו וטל בן חיים, ולהפוך לשחקן הגדול בתולדות הכדורגל הישראלי. לצערה, ריאל סוסיאדד כבר יודעת מה מחכה לה".

אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג, חוגג. Gualter Fatia, GettyImages
מעורר הרבה עניין בספרד. גלוך/GettyImages, Gualter Fatia

עוד בכדורגל הישראלי

עוד בוואלה!

הערכה: שווי השוק העצום של אוסקר גלוך וליאל עבדה

לכתבה המלאה

גלוך רשם העונה שלושה שערים ושלושה בישולים בכל המסגרות עבור זלצבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully