וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער נהדר לגלוך, צפו: אבו פאני כבש לראשונה בליגה בפרנצווארוש

עודכן לאחרונה: 30.9.2023 / 21:03

קשר זלצבורג סיפק מבצע אישי ב-0:4 על לוסטנאו, מלך הבישולים של הליגה ההונגרית רשם אסיסט שמיני וכבש ב-1:6 על מ.ט.ק בודפשט

מחוץ לקווים, 28.9/עריכת וידאו: נועה לוי

אוסקר גלוך הבקיע הערב (שבת) שער נהדר וחתם את התוצאה ב-0:4 של רד בול זלצבורג בחוץ מול אוסטריה לוסטנאו. הקשר הצעיר פתח מאחורי שני החלוצים, היה מעורב בשער השלישי והבקיע בעצמו בדקה ה-58 את השני שלו העונה בליגה והשלישי בכל המסגרות, כשדהר באין מפריע מאמצע המגרש, עבר שחקן אחד ובעט שטוח אל הרשת. מיד לאחר השער הוחלף גלוך, אלופת אוסטריה התאוששה מהפסד הבכורה המפתיע (1:0 ביתי לבלאו וייס לינץ במחזור הקודם).

* מוחמד אבו פאני חגג שער בכורה בליגה ההונגרית וממשיך לברוח בראש טבלת המבשלים. הערב רשם קשר הנבחרת אסיסט שמיני העונה בליגה במדי פרנצווארוש, כשמצא את הראש של ברנבש ורגה שנגח את השוויון לרשת מ.ט.ק בודפשט בדקה ה-22. מרקיניוס הפך ל-1:3 עם צמד (41 ו-65), גם הנרי ווינגו כבש ובדקה ה-86 הגיע הרגע של אבו פאני שהבקיע בניסיון שני את החמישי. אלכסנדר פשיץ' חתם את התוצאה בתוספת הזמן והניצחון החמישי ברציפות הציב את פרנצווארוש בפסגה למרות משחק חסר.

* שגיב יחזקאל היה שותף למהפך של אנטליאספור, שהשיגה ניצחון שני ברציפות בליגה הטורקית - 1:2 בחוץ על איסטנבולספור. שחקן נבחרת ישראל המשיך לתפקד בכנף ימין של ההתקפה, כאשר החלוץ אדם בוקסה כבש פעמיים בדקות 50 ו-60. יחזקאל הוחלף בדקה ה-70 ואילו רמזי ספורי נותר על הספסל, כשלקבוצתם יש כעת תשע נקודות משבעה משחקים והיא לפחות זמנית במקום ה-10.

צפו בשער ובבישול של אבו פאני

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
ממשיך להתקדם. אוסקר גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

* קני סייף ועטאא ג'אבר פתחו יחד בהרכב של נפטצ'י באקו, שניצחה 0:1 בחוץ את טוראן בזכות נגיחה בדקה ה-87 של המחליף ארון אולנארה, אקס בית"ר ירושלים. נפטצ'י במקום הרביעי בליגה האזרית עם 12 נקודות אחרי שמונה מחזורים.

* עוד בליגה האזרית: ניר ברדע (90 דקות) וידין לוגסי (70) פתחו בהרכב של סבאיל ב-2:2 מול סבאח באקו. קבוצתם נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ונמצאת במקום השלישי עם 14 נקודות.

* לידור כהן השלים 90 דקות במדי טראט, שהפסידה 3:1 בחוץ לרצ'אבורי במחזור השישי בליגה התאילנדית. קבוצתו עם שש נקודות במקום התשיעי.

* אליאל פרץ פתח בהרכב בניצחון של אפולון 0:1 על אריס לימסול ושיחק 60 דקות במה שהעלה את קבוצתו למקום הראשון בטבלה על פני היריבה העירונית. אפולון בפסגת הטבלה אחרי 6 מחזורים, לפחות זמנית עד המשך המחזור.

* איהאב גנאים ישב על הספסל של אקטובה בניצחון הביתי 0:2 על אסטנה במשחק הצמרת בליגה הקזחית. קבוצתו במקום השלישי, מרחק נקודה מהיריבה וארבע נקודות מאורדבאסי המוליכה.

* סתיו נחמני נותר על הספסל של סט. מירן, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול קילמרנוק וטרם הפסידה בשבעה מחזורים בליגה הסקוטית. אור דדיה לא נכלל בסגל של אברדין, שהדהימה עם 1:3 אצל ריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully