וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו, שרי ופיירו זכו למחמאות במכבי חיפה, סבע כעוס ומתוסכל

2.10.2023 / 7:53

במועדון טוענים "שמאמינים מאוד" במאמן שהוריד את מפלס הלחץ, הקפטן שוב הופיע במאני טיים ("הוא המנהיג שלנו, זה ברור"), החלוץ רשם "אולי את משחקו הטוב ביותר" בירוקים. הכוכב שנותר על הספסל היה מהראשונים לעזוב את חדר ההלבשה, כיוף אמור להמשיך בהרכב

צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

1. הרבה מאוד לחץ השתחרר במכבי חיפה אמש (ראשון) עם שריקת הסיום בנתניה. הירוקים הגיעו לחוצים מאוד למשחק מול הנתנייתים, והפיגור הכפול רק הוסיף לכך. בסופו של דבר הצליחו שחקניו של מסאי דגו לרשום 2:3. לפני המשחק שוחח המאמן עם שחקניו וביקש מהם לתת דגש על האגרסיביות והלחץ במשחק. "אנחנו צריכים להחזיר לעצמנו את הכבוד", אמר, "צריך להיות יותר אגרסיביים ולשלוט באינטנסיביות של המשחק. זה מה שהקהל מצפה מאיתנו וזה מה שאנחנו צריכים לעשות".

דגו עבר ימים לא פשוטים בלשון המעטה, ברשתות החברתיות אוהדי חיפה כבר העלו את השאלה האם משרת אימון האלופה גדולה עליו והכותרות בתקשורת שהעידו על גיבוי למאמן אפילו הגדילו את הרחשים. אלא שדווקא בהנהלה הבכירה העבירו לדגו מסר לפיו הם מאמינים בו באמונה שלמה ומשוכנעים שהעונה תהיה מוצלחת. אמש בסיום המשחק המאמן כבר זכה למחמאות גדולות. "הוא הגיע מאוד מוכן למשחק והכין את הקבוצה בצורה הכי טובה", קבעו במועדון. "אנחנו מאמינים בו מאוד אבל ברור שרק ניצחונות יביאו שקט מוחלט".

גם דגו עצמו התייחס ללחץ ואמר: "כל יום במכבי חיפה הוא יום לחוץ, אבל אני אוהב את זה ומעדיף תמיד להיות במקומות שיש לחץ מאשר מקומות שאתה בא והכל רגוע".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עמד בלחץ. דגו/ברני ארדוב

2. עם כל הכבוד לדגו, את מירב תשומת הלב אתמול לקח שוב מי שנחשב לכוכב של הירוקים בשנים האחרונות - צ'ארון שרי. בשבועות האחרונים חלק ניכר מהביקורת היו על כך שהקשר הוותיק, דיא סבע וליאור רפאלוב עולים ביחד בהרכב ונראה שהם מפריעים זה לזה. אתמול דגו החליט לפתוח עם הראשון ולספסל את השניים האחרים, שרי קיבל את כל הבמה והחזיר בגדול. עם שער, בישול ובעיקר הרבה מנהיגות על המגרש, הוכיח שוב מי האיש של הירוקים במאני טיים ועל מי הקבוצה צריכה להתבסס. "שרי הוא המנהיג שלנו וזה ברור", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "זה לא סוד שבשבועיים האחרונים גם לו פחות הלך, אבל תמיד כשצריך אותו הוא שם ושוב הוא הגיע נחוש לקחת את המשחק עליו".

גם דגו רמז בסיום המשחק על החשיבות של שרי ואולי אף שלח מסר לאחרים: "כבר כשהגעתי אמרתי לשרי שאני אוהב שאצלי יש מנהיג אחד, קפטן, והוא הקפטן והמנהיג שלנו". מי שעוד זכה למחמאות גדולות הוא פרנזי פיירו. אם בעונה שעברה לא הצליח לבסס את מעמדו כחלוץ הכי בכיר למרות טורניר מוקדמות אדיר בליגת האלופות, הרי שהעונה פיירו זכה מהצוות המקצועי למסר שהוא יקבל את כל הגב הנדרש ויהיה החלוץ הפותח במשחקים. עד כה החלוץ מהאיטי מחזיר בגדול על האמון ונראה חד בהרבה מהעונה הקודמת, והצמד שלו ניצח אמש את המשחק. "זה אולי היה המשחק הכי טוב שלו בקבוצה", חרץ אחד מחבריו. "אין ספק שהוא נחוש וחד מתחילת העונה לרשום עונה מוצלחת בהרבה, לא רק באירופה אלא גם בליגה".

עוד בוואלה!

מופע פיירו: מכבי חיפה הפכה ל-2:3 על מכבי נתניה עם צמד של פיירו

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה לפני פנדל. ברני ארדוב
ה-איש של האלופה. שרי/ברני ארדוב

3. במכבי חיפה כמו במכבי חיפה, אי אפשר בלי לסיים את המשחק עם כמה מאוכזבים. הסגל העמוק של הירוקים מביא את דגו להותיר ביציע כל שבוע כמה שחקנים, כשהפעם הגיע שוב תורם של סוף פודגראנו ועילאי חג'ג', בפעם השנייה ברציפות, כשאליהם הצטרף לראשונה גם רמי גרשון.

אבל המאוכזב הגדול היה דיא סבע. אם במשחק הקודם היה זה דין דוד שראה עצמו נותר על הספסל, הפעם היה זה הכוכב הגדול שאפילו לא קם להתחמם. סבע היה נראה כעוס מאוד בסיום המשחק ואף לא ערך עם השחקנים שלא שיחקו את האימון הקל המסורתי בסיום המשחק. הוא אף היה מהראשונים לצאת מחדר ההלבשה כשניכר עליו היה שהוא מאוכזב ועצבני. בחיפה הבהירו שהשחקן עוד יקבל דקות רבות.

דין דוד, דיא סבע, ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאוכזב וכעוס. סבע/ברני ארדוב

מי שישב לצידו של סבע על הספסל הוא איתמר ניצן, שראה שוב איך שריף כיוף סופג שער באשמתו. הירוקים ממשיכים להאמין בכיוף והוא אמור להמשיך לקבל קרדיט נרחב לפני ניצן בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully