וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט בחמישי: המשחק שילמד את מכבי תל אביב הרבה על עצמה

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 9:40

הצהובים יפגשו את "היריבה הקשה ביותר שהיתה לנו מתחילת העונה, הזדמנות מצוינת לבחון את הכוח שלנו". ספק אם קין יבצע שינויים בהרכב (ה', 19:45, ספורט2)

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

אחרי הניצחון שלשום (שבת) על הפועל פתח תקוה, שלווה בביקורת של המאמן רובי קין אשר לא אהב את היכולת, שחקני מכבי תל אביב כבר עם הראש ביום חמישי (19:45, ספורט2) בבלגיה לקראת המשחק מול גנט במסגרת המחזור השני של הקונפרנס ליג.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק כשהיא ראשונה בליגת העל וגם בבית האירופי של הליגה האיזורית. בעוד שהחבורה של קין ניצחה במשחק הראשון בבית את בריידאבליק מאיסלנד, גנט סיימה רק בתיקו מול זוריה האוקראינית, כשם שעשתה גם את משחקיה האחרונים בליגה הבלגית, ובכל זאת היא מדורגת שם במקום השני אחרי תשעה מחזורים.

"זאת הזדמנות מצויינת לבחון את הכוח שלנו במשחק חוץ קשה ואיכותי", אמר הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב לקראת ההמראה לבלגיה ביום רביעי. "זו כנראה היריבה הקשה ביותר שהיתה לנו מתחילת העונה ונוכל לאמוד את כוחנו במשחק אירופאי אמיתי".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
לא צפויים שינויים רבים/אריאל שלום

אף שקין לא היה מרוצה מדקות רבות, ספק אם יעשה שינויים בהרכב. המאמן התקבע על 11 כמעט קבועים ונראה שהוא מאמין בהרכב שלו. יחד עם זה תמיד קיימת האפשרות לעלות עם דריק לוקאסן במקום ניר ביטון או להציב שחקן אחר בכנף ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully