וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-VAR חשב שהשער אושר, מקאליסטר: "טוטנהאם שיחקה עם 12 שחקנים"

ליברפול לא נרגעת מסערת ביטול השער של דיאס. נחשפה הסיבה ל"טעות המזעזעת" והשופטים הושעו. ואן דייק מבהיר שהוא "מאבד אמון" ורומרו עקץ

צפו בתקציר: טוטנהאם גברה על ליברפול 1:2 משער עצמי דרמטי בדקה ה-96/ספורט1

שערוריית פסילת השער של ליברפול נגד טוטנהאם אתמול (שבת) מסעירה את הכדורגל האנגלי. אחרי שאיגוד השופטים הודה בכך ש"טעות אנוש" הביאה לביטול שער חוקי של לואיס דיאס, שהיה מעלה את האדומים ליתרון במשחק שנגמר בסופו של דבר בהפסד 2:1 שלהם, נחשף מה קרה בחדר ה-VAR שהוביל לכשל.

מתברר ששופט המסך דארן אינגלנד חשב שההחלטה על כר הדשא הייתה לאשר את השער של דיאס, ולכן הוא הורה לשופט הראשי סיימון הופר לדבוק בפסיקה המקורית. מיד אחר כך טוטנהאם חידשה את המשחק בכדור חופשי וכנראה היה מאוחר מדי לתקן את הנזק.

היום נודע שבוטלו השיבוצים של אינגלנד ודן קוק, מי ששימש כעוזר במערכת ה-VAR אתמול, כשופטי מסך למשחקים של נוטינגהאם פורסט נגד ברנטפורד היום (16:00, ספורט1) וצ'לסי נגד פולהאם מחר (22:00, ספורט1).

שחקן ליברפול לואיס דיאס לפני שחקן טוטנהאם איב ביסומה. Marc Atkins, GettyImages
השער שלו בוטל שלא בצדק. לואיס דיאס/GettyImages, Marc Atkins

פרשן "סקיי" ושחקן העבר גארי נוויל תיאר את האירוע בטוויטר מזווית שלטענתו לא ניתן לראות בטלוויזיה: "ראו על הפנים של השופט שהם חשבו להחזיר את המשחק אחורה ולאשר את השער. יש רגע שהשופט נראה כמו חולה. הם ידעו כבר באותו רגע, אבל מאיזושהי סיבה לא חזרו או לא היו יכולים לחזור אחורה בגלל החוקים".

שחקן העבר של ליברפול ג'יימי קראגר, שגם הוא פרשן כיום בטלוויזיה הבריטית, צייץ: "זו טעות מזעזעת ולא משנה איך עשו אותה. אם הם ידעו מיד אחרי הבעיטה החופשית שהם עשו שגיאה ענקית, זה טיפשי שלא חזרו אחורה רק בגלל שהמשחק כבר חודש".

עוד בוואלה!

פוסטקוגלו: "אם סולומון היה רוצה דקות מובטחות הוא לא היה בא לפה"

לכתבה המלאה

מי שהחליפו עקיצות סביב שערוריית השיפוט היו צמד החברים לנבחרת ארגנטינה. בלם טוטנהאם כריסטיאן רומרו חגג את הניצחון בפוסט באינסטגרם, עליו הגיב קשר ליברפול אלכסיס מקאליסטר: "זה נורמלי כשאתה משחק עם 12 שחקנים". רומרו שלח אותו "לבכות בבית".

גם שחקנים אחרים של ליברפול מתוסכלים, מטבע הדברים, אחרי משחק שבו בנוסף לפסילת השער הורחקו לקבוצה של יורגן קלופ שני שחקנים. הבלם וירג'יל ואן דייק אמר ל-BBC שהוא "מאבד אמון ב-VAR. כל ההחלטות נראות מוזרות". השוער אליסון הוסיף: "אני לא אוהב לדבר על שיפוט ואנחנו גם לא מורשים לדבר על שיפוט. לפעמים זה מרגיש כאילו אנחנו אסירים. כשמישהו פותח את הפה, הוא סופג עונשים מכל הכיוונים".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול
  • VAR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully