וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסטקוגלו: "אם סולומון היה רוצה דקות מובטחות הוא לא היה בא לפה"

טוטנהאם הלוהטת נראית מצוין, הישראלי איבד את מקומו בהרכב אבל לטענת המאמן "מנור ממשיך לתרום מהספסל, אנחנו מנסים לפתח אותו ולשפר אותו"

צפו בתקציר: טוטנהאם גברה על ליברפול 1:2 משער עצמי דרמטי בדקה ה-96/ספורט1

טוטנהאם ממשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה, כשאתמול (שבת) גברה 1:2 על ליברפול במשחק דרמטי שהוכרע עם שער עצמי בדקה ה-96 כשליברפול מסיימת את המשחק עם תשעה שחקנים. אחרי שבעה מחזורים טוטנהאם שנייה רק לאלופה מנצ'סטר סיטי, כשבמאזנה חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, ללא הפסדים, והתרנגולים מפתיעים לטובה אחרי עזיבת הכוכב הגדול שלהם הארי קיין.

אומנם באנגליה דיברו בעיקר על שערוריית השיפוט במשחק ופסילת השער, אבל מבחינתנו העיניים היו גם על מנור סולומון, שנכנס בדקה ה-68 במצב של 1:1, ואומנם לא השפיע יותר מדי על המשחק אבל היה חלק מהניצחון.

שחקן טוטנהאם מנור סולומון מחליף את יונג מין סון. רויטרס
שחקן טוטנהאם מנור סולומון מחליף את יונג מין סון/רויטרס
שחקן טוטנהאם מנור סולומון לצד שחקן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד. HENRY NICHOLLS/AFP, GettyImages
שחקן טוטנהאם מנור סולומון לצד שחקן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד/GettyImages, HENRY NICHOLLS/AFP

צפו בריאיון עם מאמן טוטנהאם

ניב דוברת מראיין את מאמן טוטנהאם ושחקני ליברפול אחרי המשחק הדרמטי/ספורט1

בסיום שליח ספורט1 לאנגליה ניב דוברת שאל את המאמן אנג' פוסטקוגלו על סולומון, שלאחרונה איבד את מקומו בהרכב ועולה מהספסל. "הוא תורם לנו לקבוצה", אמר פוסטקוגלו, "היו כמה משחקים שהוא פתח בהרכב, במשחקים האחרונים הוא עולה מהספסל, וראינו היום, זה חשוב... אנחנו מנסים לפתח אותו ולשפר אותו, הוא עובד קשה בכל יום, והוא עזר לנו ב-30 הדקות האחרונות להשיג את הניצחון".

האם יהיה לו קשה לזכות בחזרה במקום בין 11 הראשונים כל עוד לטוטנהאם הולך מצוין עם ההרכב הנוכחי? לדברי המאמן, "הוא במועדון גדול, ובגלל זה הוא בא למועדון גדול, אם הוא היה רוצה דקות מובטחות הוא היה נשאר שם... אבל זה האופי של מנור, הוא רצה לבוא למועדון גדול כדי לדחוף את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully