וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים האנגלי: "טעות אנוש" פסלה לליברפול שער שלא בצדק

השער שכבש דיאס בוטל בטענה לנבדל, אך בסיום המשחק שניצחה טוטנהאם 1:2 הודה האיגוד בשגיאה הקשה. קלופ: "החלטות משוגעות, מעולם לא ראיתי משחק כל כך לא הוגן"

צפו בתקציר: טוטנהאם גברה על ליברפול 1:2 משער עצמי דרמטי בדקה ה-96/ספורט1

הדרמה בסיום המשחק בין טוטנהאם לליברפול, שנגמר בניצחון 1:2 של התרנגולים הודות לשער עצמי של ג'ואל מאטיפ בדקה ה-96, נמשכה גם אחרי שריקת הסיום: איגוד השופטים האנגלי הוציא הערב (שבת) הודעה רשמית בה הודה כי "טעות אנוש" גרמה שלא בצדק לפסילת שער של לואיס דיאס, כשלוח התוצאות עוד הראה 0:0.

"האיגוד מכיר בטעות אנוש משמעותית במהלך המשחק בין טוטנהאם לליברפול. השער של לואיס דיאס נפסל בגלל נבדל על ידי צוות השופטים במגרש. זו הייתה שגיאה ברורה והשער היה צריך להיות מוענק באמצעות התערבות של שופטי המסך, אבל הם לא התערבו", נמסר בהודעה. "האיגוד יערוך בדיקה מעמיקה של הנסיבות שהובילו לטעות ויצור מיד קשר עם ליברפול כדי להכיר בטעות".

דיאס לא היה בנבדל, אבל השער של ליברפול נפסל

"מעולם לא ראיתי כזה משחק, עם נסיבות הכי לא הוגנות והחלטות הכי משוגעות שיש", תקף מאמן ליברפול יורגן קלופ בריאיון ל"סקיי" בסיום המשחק, בו הורחקו לליברפול שני שחקנים - קרטיס ג'ונס במחצית הראשונה ודיוגו ז'וטה בשנייה. "באדום הראשון קרטיס דורך על הכדור וממשיך בתנועה, זה לא תיקול רע. זה נראה אחרת בהילוך איטי. הצהוב הראשון של דיוגו לא הגיע לו, ואז הוא קיבל את השני".

קלופ היה נטול ביקורות כלפי החבורה שלו, שכמעט סחטה נקודה במשחק חוץ קשה למרות החיסרון המספרי. אותו שער פסול של דיאס היה אמור להעלות אותה ליתרון 0:1 בדקה ה-34, אבל גם אחרי שיונג מין סון כבש לטוטנהאם שתי דקות מאוחר יותר, קודי גאקפו הצליח להשוות עבור האורחים בסמוך להפסקה. "מעולם לא הייתי גאה בקבוצה יותר מהיום, כדי לבנות משהו צריך שחקנים עם אופי והיום ראיתי כאלה, הם נלחמו", המשיך הגרמני.

"ה-VAR צייר את הקווים בצורה לא נכונה", העיר קלופ עוד לפני הודעת האיגוד, ואחרי שזה הכיר בטעות הגורלית, מאמן ליברפול מן הסתם לא התרצה: "מה זה עוזר לנו? לא נקבל על זה נקודות. כולנו חשבנו שכניסת ה-VAR תהפוך את הדברים ליותר קלים. ההחלטה הזאת שינתה את המומנטום של המשחק. לא השגנו נקודה שלדעתי היינו ראויים לה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן ליברפול יורגן קלופ. Justin Setterfield, GettyImages
חסר אונים. יורגן קלופ/GettyImages, Justin Setterfield

גם מאמן טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו התייחס לאירוע: "אתם צריכים לעשות עליי תחקיר מעמיק יותר, כי כבר אמרתי בעבר שאני לא מחסידי ה-VAR. זה מוסיף למשחק סיבוכים שלא היו בו לפני כן. הבעיה הכי גדולה, שאנחנו לא מצליחים להפנים, היא ששום טכנולוגיה לא תנקה את המשחק משגיאות. בעבר כולנו קיבלנו בהבנה שטעויות הן חלק מהמשחק, עכשיו לאנשים יש תפיסה מוטעית שה-VAR יהיה חף מטעויות".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully