וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים יש צורך בצעדים לא קונבנציונליים כדי שההצגה תימשך"

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן על אי ההופעה לדרבי: "בדקו תעודות זהות רק במשחק הזה ורק לקהל אחד. לא הייתה הצדקה. שישאירו לנו את מה שקורה בתחומי המגרש, זה יתנהל יותר טוב"

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל מחוץ לאולם היכל קבוצת שלמה/לירון מולדובן

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן שהה בחו"ל בזמן שהבידוק בכניסות להיכל קבוצת שלמה הביא לביטול הדרבי בחצי גמר גביע ווינר ביום חמישי האחרון, אך גם "בשלט רחוק" הוא היה מעורב בהחלטה של האדומים שלא לעלות למשחק מול מכבי תל אביב עקבות יחס המשטרה לאוהדי הקבוצה שלהם. הבוקר (ראשון) הוא התייחס לאירוע החריג בריאיון לתכנית של אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM.

"יש איזושהי הסלמה בכל היחס לאוהדי ספורט, בתור אוהד ספורט שנמצא בהמון מגרשים כבר מעל 45 שנה", אמר כהן. "ניסינו להסביר לפני המשחק שאין שום חשש מעבר לזה שהדרבי הוא משחק חם. לא הייתה שום הצדקה לעוד עליית מדרגה, בטח לא בדמות של בדיקת תעודות זהות, משהו שלא היה מעולם לפני ולא הודיעו מראש שיקרה. זה נעשה באופן חד צדדי, רק במשחק הזה ורק עבור קהל אחד. חשבנו שזה מוגזם לראות תור של שעתיים בכניסה, ולעמוד בתורים הצפופים האלה עם ילדים, כשבדרך כלל הם גם לא מסודרים ומגיעים מכל מקום. זה סיוט וזה מקום לפגיעות".

אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לדרייב אין לפני הדרבי בחצי גמר גביע ווינר. לירון מולדובן
נשארו בחוץ. אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

עוד על ביטול הדרבי

יו"ר הפועל תל אביב משוכנע שהמועדון עשה את הדבר הנכון: "אני ממש לא חושב שזו הייתה טעות, אני עומד מאחורי ההחלטה ב-100% ושלם איתה. לא צריך להיות ניתוק בין הקבוצות לאוהדים, זה בטח לא יתרום לאירוע אלא רק יחריף אותו. ספורט הוא של האוהדים, בטח בקבוצה שלנו. החיבור הזה חיוני מאוד. זה נכון שההצגה חייבת להימשך, אבל לפעמים כדי שהיא תימשך כסדרה צריך לנקוט בצעדים לא קונבנציונליים. הרעיון היה להגיד 'די, זה הלך רחוק מדי'".

לסיום הוסיף: "אף אחד לא רוצה שלא יבדקו אוהדים, הדבר הראשון שהשגנו זה שייצרנו את השיח. מעבר לזה, צריך עכשיו באמת לשבת כולם ביחד ולחשוב איך עושים את זה יותר נכון. בסופו של דבר, הרוב המוחלט של האנשים שבאים למגרשי ספורט הם אנשי משפחות, צריך להתייחס אליהם כלקוחות וצריך לתת להם חוויית צפייה החל מהכניסה למגרש, דרך השירות במגרש. אומרים הרבה פעמים במשטרה ובגופים המנהלים שאף אחד לא לוקח אחריות, ה'אף אחד' הזה כולל גם אותם, אבל אם יש מישהו שמוכן לקחת אחריות - זה אנחנו. כבר הצעתי פיילוט שאת כל מה שקורה בתוך תחומי המגרש, ישאירו לנו. זה יתנהל הרבה יותר טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully