וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי פנאטיקס" תמכו בהחלטת הפועל ת"א: "הספורט שייך לאוהדים"

הדרבי התל אביבי בכדורסל נדחה, האדומים זכו לתמיכה חריגה מספורטאים, מועדונים ומאוהדי הקבוצות השונות, כולל מהקהל הצהוב שהזדהה עם ההחלטה לא להיכנע לדרישות המשטרה

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל מחוץ לאולם היכל קבוצת שלמה/לירון מולדובן

אירוע מכונן בספורט הישראלי התרחש. הפועל תל אביב כידוע סירבה הערב (חמישי) לעלות לשחק נגד מכבי תל אביב בחצי גמר גביע ווינר בכדורסל בעקבות היחס שקיבלו אוהדיה מהמשטרה, החלטה שהובילה להפסד טכני שספגה, אבל היה מדהים לראות שמועדונים וקהלים רבים ברחבי הארץ הביעו תמיכה והזדהות עם האדומים שהגנו על האוהדים שלהם מול החלטות והתנהגות המשטרה - כולל ארגון "מכבי פנאטיקס" של מכבי תל אביב, שעברו גם כן שעות לא פשוטות לפני ובמהלך דרבי הכדורגל ביום שלישי.

הפועל ירושלים, יריבתה של מכבי תל אביב בגמר ביום ראשון, מיד אחרי שנפסק ניצחון טכני לזכות מכבי תל אביב צייצה ברשתות החברתיות "הכדורסל שייך לאוהדים" וגם קבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים צייצה מסר דומה, יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו כתב "הכדורסל שייך לאוהדים" וגם קבוצות הכדורגל של הפועל פתח תקוה, עירוני קרית שמונה ואחרות הצטרפו והשמיעו קול, אבל ספק אם מישהו ציפה לראות את ארגון האוהדים של מכבי תל אביב בכדורגל תומך בהחלטה לא להיכנע לדרישת המשטרה.

"מכבי פנאטיקס" תומכים בהחלטת הפועל תל אביב. פייסבוק, צילום מסך
גם האולטראס של מכבי תל אביב תומך בהחלטת האדומים/צילום מסך, פייסבוק

בלטקסה מצטרף לתמיכה

אוהדי מכבי חיפה מגלים סולדיריות

"הספורט שייך לאוהדים", נכתב בעמוד הפייסבוק של "מכבי פנאטיקס" ואוהדים צהובים רבים ברשתות החברתיות הביעו את תמיכתם בהפועל תל אביב ובהחלטה שלה שלא להיכנע לדרישות המשטרה. ארגון אוהדים נוסף, "הקופים הירוקים" של מכבי חיפה, כתב ברשתות: "כבוד להנהלת הפועל תל אביב בכדורסל! הספורט שייך לאוהדים".

מליקסון מביע תמיכה

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן משמיע קול

למסר החשוב שהספורט שייך לאוהדים הצטרפו גם שחקני כדורגל, ביניהם הליגיונר באוסטריה מתן בלטקסה, אקס מכבי תל אביב שהיה מהראשונים לצייץ: "אוהדי ספורט - לא עבריינים". יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב כיום, הוסיף: "אל תהרסו את הספורט - הוא שייך לאוהדים!".

עומרי אלטמן, כדורגלן הפועל תל אביב צייץ: ימים עצובים לספורט הישראלי. אוהדי ספורט - לא עבריינים. כדורגל, כדורסל, הספורט שייך קודם כל לאוהדים! בלעדיהם אנחנו כלום".

מאור מליקסון, כוכב הפועל באר שבע בעבר שלאחרונה עזב גם את תפקידו בצוות המקצועי, כתב: "למרות שטיפה הפריעו לי בטקס הפרישה אני איתם לגמרי. הספורט של האוהדים, לא של העסקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully