וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "בפנדל השלישי של זהבי, כבר סובבתי את הראש"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 7:52

בלם מכבי תל אביב התייחס להחמצות הפנדלים של הקפטן מול הפועל פתח תקוה: "אני בחיים לא הייתי לוקח על עצמי פנדל שלישי אחרי החטאה של שניים". על אי זימונו לנבחרת: "לא יודע למה הזיזו אותי הצידה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

"אם ערן היה מחמיץ גם את הפנדל השלישי, היה צריך לסגור כאן את הכדורגל", כך אמר אמש חצי בצחוק חצי ברצינות בלם מכבי תל אביב ניר ביטון אחרי שחברו החמיץ שני פנדלים ב-0:2 על הפועל פתח תקוה. "בפנדל השלישי של ערן, כבר סובבתי את הראש ולא יכולתי להביט על הבעיטה. אני בחיים לא הייתי לוקח על עצמי שלושה פנדלים אחרי החטאה של שניים, אבל ערן זה ערן ולשמחתנו הוא כבש".

ביטון סיפר על עוד ערב לא קל שעברה הקבוצה. "כולם מצפים שנרקוד ונרמוס בבלומפילד כל יריבה אבל זה לא פשוט. קבוצות למדו לשחק ויודעות להתגונן היטב והן מקשות עלינו. נכון שאם ערן מבקיע את ההזדמנות הראשונה שהיתה לו או את הפנדל הראשון, זה יכול היה להתפתח אחרת אבל בגדול זו ליגה קשה ויש קבוצות שיודעות לעשות את העבודה".

ניר ביטון מכבי תל אביב. אריאל שלום
התמודד היטב עם באסי, שחגג על הפועל באר שבע במחזור הקודם. ניר ביטון/אריאל שלום
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

על ההתמודדות עם חלוץ הפועל פתח תקווה פורצ'ן באסי, אמר ביטון: "אמרתי לעצמי לפני המשחק, אין סיכוי שאני מפסיד בהתמודדות מולו. הוא חלוץ מהיר, חזק וטכני אבל עשיתי הכנה טובה בראש ובאתי לנצח במאבקים מולו. גם אני וגם סבוריט עבדנו מולו טוב".

על הציפיות והלחץ מהקבוצה אמר ביטון: "אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו צריכים להתמודד עם הלחץ".
על נבחרת ישראל שתתכנס שוב החודש אמר ביטון שלא מוזמן כבר זמן רב: "לא יודע למה הזיזו אותי הצידה. אבל זה לא בראש מעייניי כרגע. יש להם את הבחירות שלהם ואת השיקולים שלהם. בראש מעייני כרגע זה הצלחת מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully