וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין ביקר: "לא היה משחק טוב". זהבי: "לא נרקוד בכל משחק"

עודכן לאחרונה: 30.9.2023 / 23:18

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את היכולת של שחקניו ב-0:2 על הפועל פתח תקוה: "איבדנו, יצרנו לעצמנו בעיות". זהבי על החמצת הפנדלים: "את הכי חשוב כבשתי"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב הבטיחה הערב (שבת) שבוע נוסף בפסגת ליגת העל, לאחר 0:2 לא פשוט על הפועל פתח תקוה בבלומפילד. אחרי מאורעות הדרבי, חלק מהקהל הצהוב מחה, כשיושבי שער 11 התרוקן מאוהדים והתמלא מחדש רק בדקה ה-15. על הדשא, ערן זהבי החמיץ פנדל (15) ולאחר מכן פספס פעם נוספת (54), אך קיבל בעיטה חוזרת והפעם דייק. בדקה ה-81 הוסיף בישול לנגיחה יפה של דור תורג'מן, שסגר עניין. כעת יכולים הצהובים להתכונן בראש שקט למשחק הקונפרנס ליג מול גנט ביום חמישי הבא, שלושה ימים לאחר מכן יתארחו אצל הפועל ירושלים.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא היה פשוט. קין/אריאל שלום

רובי קין נשאל האם הוא מרוצה מהניצחון שהגיע אחרי הדרבי, ונראה די כעוס: "לא. זה לא היה משחק טוב. לא הייתה הופעה טובה שלנו. איבדנו כדורים, לא הנענו מספיק טוב את הכדור, במיוחד במחצית השנייה. אנחנו יצרנו בעיות לעצמנו, עם מסירות רעות ומרושלות, בלי קצב".

קין נראה לחוץ מאוד כאשר זהבי ניגש לבעוט את הפנדל השני והשלישי אחרי ההחמצות הקודמות, וכשנשאל על זה אמר: "אני יכול להגיד דבר אחד. כשאתה מחמיץ פנדל, קשה לבעוט את הבא, ואתה צריך הרבה אומץ כדי לבעוט שוב".

על המשחק מול גנט באירופה: "זה יהיה משחק שונה לגמרי, נשחק מול קבוצה נהדרת, טובה מאוד, יהיה משחק קשה, הם בהחלט הפייבוריטים בבית, אבל בשביל זה אנחנו באירופה, בשביל המשחקים הגדולים האלה".

ערן זהבי לצד דור תורג'מן מכבי תל אביב. אריאל שלום
קין" "צריך אומץ כדי לבעוט אחרי החמצת פנדל". זהבי/אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אריאל שלום

ערן זהבי, שנכנס לאחד מעשרת הכובשים הגדולים בתולדות ליגת העל: "כבוד גדול, זה ציון דרך ואני שמח על זה. זה לא שהיינו ביכולת לא טובה, קשה מול קבוצה שמתגוננת ככה, לא שטפנו, אבל גם במשחקים כאלה צריך לנצח. כבר עכשיו אני אגיד, לא נרקוד בכל משחק, אבל צריך לנצח משחקים כאלה עם רצון".

על החמצת הפנדלים: "לא יודע אם היה לי דבר כזה, אבל לפעמים זה קורה. בעטתי את הראשון לא הכי טוב ומגיע קרדיט לשוער, בשני הלכתי על בעיטה לאמצע והוא חיכה לי, לא יודע מי מר לו. לצערו היה פנדל שלישי ובו הייתי מרוכז, והוא היה הכי חשוב".

טסלפפה: "גאה בשחקנים על המאמץ הגדול, מודה לאוהדים על התמיכה, יכולנו לעשות דברים קצת אחרת, אבל מגיע כבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully