וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מאוד לא אהבתי את חוסר הסדר". מימר: "קבוצה עם נשמה"

עודכן לאחרונה: 30.9.2023 / 22:52

מאמן הפועל חיפה התאכזב מה-2:1 מול ריינה: "ספגנו שערים קלים מדי". המאמן המנצח: "יש פה עם מי לצאת למלחמה"

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

הפועל חיפה ספגה הערב (שבת) הפסד בכורה העונה, כשנכנעה בביתה 2:1 לבני ריינה המפתיעה. תומר יוספי כבש ראשון מהנקודה הלבנה (29), אך שלומי אזולאי (40) ומארק קוסטה (44) הפכו לקבוצה של שרון מימר, שטרם הפסידה העונה במסגרת הליגה וממשיכה להרשים.

"נכנסנו למשחק בצורה טובה מאוד, כבשנו בצדק והיינו קרובים גם לשני, אבל אז בקלות מדי, תוך חמש דקות, ספגנו שערים קלים מדי", סיכם רוני לוי. "זה לא מתאים. מאותו רגע היה לנו חוסר סדר במשחק, מאוד לא אהבתי את זה. צריך לדעת להתמודד גם כשהולך קשה, בטח מול קהל גדול ונפלא שדוחף אותנו. זה מאכזב לאכזב אותם. באו ותמכו בנו, אני מקווה שכמה שיותר מהר נתקן ונגרום להם לשמוח".

המאמן האדום הוסיף ואמר: "צריך לדעת לא לאבד את הראש, להיות סבלניים ולשחק עד הסוף, ולא להיות חשופים כמו שהיינו. היינו יותר מדי התקפיים וגם פזיזים, ואז כל איבוד כדור אתה חשוף. ריינה קבוצה טובה, מאוד מסוכנת, נתנה לה הרבה שטחים והיא היתה יכולה לנצל את זה עוד יותר".

תומר יוספי הוסיף: "פתחנו את העונה בצורה מדהים, חבל שמול הקהל המדהים הזה לא המשכנו. אני מקווה שבשבת נחזור למסלול הניצחונות ונישאר בדרך הזאת. אולי לקחנו הימור כשהיינו בפיגור, יש משחקים שהכדור שורק ליד הקורה והמשקוף, היום זה אחד מהמקרים הללו".

רוני לוי, שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
רוני לוי ושחקניו ירדו לקרקע/מאור אלקסלסי
שחקני בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
פתיחת עונה חלומית לריינה/מאור אלקסלסי

מנגד, שרון מימר סיכם ואמר: "בגביע הטוטו הרגשתי שיש לי קבוצה חזקה. בגביע הטוטו לא באמת באנו לנצח, רצינו לשמור על בריאות השחקנים וזה מה שקרה. כשהגענו לליגה התחברה לנו הקבוצה הטובה שאתם רואים עכשיו, עם האופי והאישיות והכדורגל. זה יכול היה להיגמר פה יותר מ-1:2, חבל שלא עשינו את זה, אבל בסדר. זה ניצחון חשוב מאוד, רק שנמשיך ככה. יש פה שחקנים טובים ולזה מצטרפת אישיות מדהימה ונשמה. עובדים פה כמו חיילים. יש עם מי לצאת למלחמה".

שלומי אזולאי שכבש ובישל ואמר: "זו התחלה מדהימה לעונה, אלה רגעים קטנים של אושר. שרק יימשך ככה. אנחנו לא רוצים להילחם על ירידה כמו בעונה שעברה, להתרחק כמה שיותר, לברוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully