וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "סבלנות זה המצרך האחרון שיש לנו פה, השער הנקי היה חשוב"

עודכן לאחרונה: 30.9.2023 / 22:51

מאמן הפועל באר שבע אחרי הניצחון אחרי 3 משחקים: "לוקח זמן לזרים להסתגל. אליאסי? ניצל את ההזדמנות שלו". אריה: "לא היינו פחות טובים, אנחנו רכים מאוד"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע קטעה הערב (שבת) בשעה טובה ומוצלחת רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 0:3 משכנע בטרנר על הפועל ירושלים, שמצידה מציינת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. אנטוניו ספר כבש ראשון (5), מיגל ויטור הכפיל (36), פטריק קלימלה שם את הדובדבן על הקצפת (80), והמארחת הסתדרה חרף פציעתו של אופיר מרציאנו שייעדר מספר שבועות. כעת יכולים אליניב ברדה ושחקניו להתכונן בראש שקט לקרב הגדול עם מכבי חיפה במחזור הבא, בעוד זיו אריה שמסובך עמוק בתחתית יארח את מכבי תל אביב.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע, אחרי הניצחון: "מתחילת העונה היו ציפיות גבוהות. קיבלנו דחיפה מהקהל והיום המצבים גם נכנסו. נוציא מקסימום מהסגל החזק, השחקנים באו עם ביטחון וריכוז. חושב שבמחצית השנייה היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים. גם נגד הפועל תל אביב הגענו להרבה מצבים, המשכנו לייצר היום מצבים וזה הצליח. הלכנו אחורה בחצי השני ואני רוצה שנתקוף יותר גם במחציות כאלה".

על אנטוניו ספר הוסיף: "סבלנות זה המצרך האחרון שיש לנו בישראל. לוקח זמן להסתגל פה לשחקן זר. אנחנו רוצים שכולם יבקיעו וישפיעו על המשחק, גם קלימלה ככה. בדש? צריך לראות מה מצב הפציעה שלו".

על אליאסי: "היה חשוב לי מאוד לשמור על שער נקי. ניב כבר שנה שנייה איתנו, הוא עובד קשה ויש לו דרך ארוכה. שמח שהוא היה ממוקם טוב. שוער זאת עמדה חשובה בקבוצה, מרציאנו עשה עבודה טובה עד כה. עדיין אני חושב שתמיד צריך שיהיו שחקנים טובים שיחכו להזדמנות שלהם והוא ניצל אותה. מאחל לאופיר החלמה מהירה ויחזור אלינו מהר".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סוף סוף. ברדה/ברני ארדוב

ניב אליאסי על הבכורה: "מאחל החלמה מהירה למרציאנו, הוא תמיד מכוון אותי. אין כמו ניצחון ושער נקי לפתוח ככה פעם ראשונה. יהיה מרגש לשחק מול כל כך הרבה קהל, בטוח שאתרגש, אבל אהיה בסדר. שמח שהגשמתי את החלום. להחליף את מרציאנו? לא יודע, הכל יכול לקרות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא חושב שנפלו מבאר שבע, אך רכים מדי. אריה/ברני ארדוב

זיו אריה: "לא ראיתי יכולת לא טובה היום. לא יצרנו פחות מצבים, לא היינו פחות טובים מבאר שבע. אנחנו רכים מאוד הגנתית והתקפית. ספגנו גול רך מאוד בהתחלה. ככה התפתח המשחק, כל הגולים מאפיינים אותנו ככה. יורדים בפיגור בהפסקה. אנחנו עושים הכל לפי העקרונות שלנו והכל עובר ליד. מ-10 מצבים לא עשינו כלום והם מ-6 הבקיעו שלושה. יש לנו שחקנים טובים, מי שחסר חסר. אדליי שוער טוב, לכל שחקן יש תקופות טובות יותר ופחות. העונה שעברה מתה וזאת לא אותה קבוצה. אין לנו תוכניות קדומה, זאת קבוצה טובה שצריך לאסוף אותה ולעבוד קשה".

שחר פיבן: "המשחק לא התפתח כמו שרצינו, לא פתחנו אותו בגישה הנכונה ונכנסנו לפיגור מוקדם. נמשיך קדימה ונלמד מהמשחק הזה. חושב שכל משחק ההגנה שלנו לא היה טוב היום. לא באנו מוכנים, צריכים לקחת אחריות באופן אישי. מאמינים בצוות ובשחקנים שיגיע הניצחון הראשון שיכניס ביטחון".

לקראת מכבי תל אביב הוסיף: "נעשה הכנה אופטימלית למשחק כזה. לא חושבים כרגע על ניצחון, צריכים ללמוד מהמשחק הזה. אם נגיע עם גישה כזאת כמו שהיה בנתניה נשיג תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully