וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע בוטחת באליאסי, הזרים החדשים מתחילים להוכיח את עצמם

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 6:34

השוער המחליף של מרציאנו הציג יכולת טובה מול הפועל ירושלים ובמועדון לא ימהרו לצרף שוער נוסף. חשש שבדש סובל מקרע בשריר הירך האחורי, ויטור אמור להיות כשיר למכבי חיפה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:3/ספורט1

פציעת הקרסול של אופיר מרציאנו תשבית אותו לחודש הקרוב, אבל ההופעה הבטוחה אמש (שבת) של ניב אליאסי בניצחון 0:3 על הפועל ירושלים אמורה להשאיר אותו בין הקורות, כל זמן שהשוער הבכיר יעדר. בהפועל באר שבע לא ימהרו לצרף שוער נוסף וגם השם המיידי של ג'וש כהן לא רלוונטי כרגע. אליאסי, שהגיע בשעתו ממועדון הכדורגל עליה כפר סבא, הסב אמש ביטחון לאליניב ברדה והמאמן מאמין בו. אם אמש לא היתה לאליאסי יותר מדי עבודה, ביום ראשון הבא הוא כבר יזכה לעמוד בשער באיצטדיון הכי ביתי כשהפועל באר שבע תפגוש בסמי עופר את מכבי חיפה.

אליאסי זכה לפני המשחק לכיוון ולמלים חמות מצד אופיר מרציאנו ובמועדון מאוד מרוצים מהגישה הזו של השוער הבכיר. רגלו של מרציאנו תהיה בשבועיים הקרובים בסד מיוחד ולאחר מכן הוא יזדקק לעוד שבועיים מנוחה לפני שיוכל לחזור בעוד כחודש לשחק. אליאסי לא היה היחיד ממנו היו מרוצים בהפועל באר שבע. מילים חמות קיבלו גם אנטוניו ספר על ההופעה הטובה והשער הנהדר, אנדרה פוקו שמפלס לעצמו דרך להיות קשר ה 50/50 הבכיר בקבוצה, מיגל ויטור שכבש נהדר ונפצע כתוצאה מזה וגם פטריק קלימלה שהתנפל על הכדור על קו השער, דחק אותו מקרוב פנימה והעניק לעצמו שער שאמור להרים לו את הביטחון מול השער.

ניב אליאסי שוער הפועל באר שבע לצד עידן דהן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מול מכבי חיפה כבר צפויה לו עבודה יותר קשה. אליאסי אמש/ברני ארדוב
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הפועל באר שבע סיימה את המשחק עם שישה שחקנים בדרגים שונים של פציעות והם ינסו להכשיר את עצמם למפגש מול מכבי חיפה. מי שפציעתו נראית כחמורה מכולן הוא גיא בדש שהוחלף עם חשש לקרע בשריר הירך האחורי. פצועים נוספים הם אנדרה פוקו, כריס פטרסון, שי אליאס, הלדר לופס ומיגל ויטור, שהעריך כבר אמש שיהיה כשיר למכבי חיפה למרות שהוא סובל ממכה חזקה בשריר רגלו אשר אילצה אותו לקבל טיפול תרופתי בהפסקה על מנת שיוכל לחזור ולשחק במחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully