וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נקודות? רובי קין מצפה להרבה יותר מהשחקנים

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 6:35

מאמן מכבי תל אביב היה כעוס בעקבות היכולת מול הפועל פתח תקוה ולמרות הניצחון הודה ש"היתה ירידת מתח" אחרי הדרבי. במועדון מרוצים מהגישה הבלתי מתפשרת של המאמן: "לא שוכח את הדקות הלא טובות, גם כשמנצחים". וגם: הדעיכה במעמדו של יונתן כהן

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב יצאה אמש (שבת) מבלומפילד מרוצה מהניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה ומשלוש הנקודות שהתווספו לה בטבלה, אבל בכל מה שקשור ליכולת נרשמה אכזבה גדולה. המאמן רובי קין היה אפילו כעוס מאוד ובמסיבת העיתונאים אחרי המשחק הודה שהיתה "ירידת מתח" אחרי הדרבי. "אני מצפה ליותר מהקבוצה", אמר קין שבעיקר היה מאוכזב מהדקות הראשונות במחצית השנייה, שם קיווה כי אחרי מה שאמר לשחקנים בחדר ההלבשה בהפסקה ואחרי שהם חזרו לכר הדשא חמש דקות לפני השריקה למחצית השנייה, הקבוצה תעלה בטירוף לגמור את המשחק כמה שיותר מהר.

במקום זה הוא קיבל דקות פחות טובות מאשר במחצית הראשונה. לשאלה מדוע אם כך, לא עשה חילופים מוקדם יותר, אמר קין: "רציתי לתת להם הזדמנות לתקן את מה שלא היה טוב. רציתי לראות למי יש את האישיות והאופי כדי להרים את עצמו ולעשות משחק הרבה יותר טוב".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא אהב את מה שראה. למרות הניצחון. רובי קין/אריאל שלום
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

במכבי תל אביב מרוצים מהגישה הבלתי מתפשרת של קין, כפי שגם באה לידי ביטוי בתלונות שלו אחרי הדרבי על כך שנמנע ממכבי תל אביב פנדל שיכול היה לסיים את המשחק בתוצאה היסטורית של 0:6. "זה מצוין שהמאמן לא שוכח את הדקות הלא טובות, גם כשמנצחים", אמרו גורמים במכבי תל אביב.
קין השאיר על הספסל משחק שני ברציפות את יונתן כהן. אחרי שנתן לו קרדיט כל הקיץ, קין לא נתן דקה לכהן בשני המשחקים האחרונים ונראה כי שחקן ההתקפה יצטרך להחזיר לעצמי את האמון של המאמן שמעדיף כרגע לפתוח עם דן ביטון בכנף וכמחליפים לכנפיים הוא מעלה את דור תורג'מן ואושר דוידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully