וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' פישלה עם 0:0 בלבד מול קלרמון, הפסד לגאטוזו בבכורה

אחרי שהפסידה לה במשחק ההכתרה אשתקד, האלופה שוב מעדה ואיבדה נקודות אצל נועלת הטבלה. מונאקו גברה 2:3 על מארסיי והמאמן האיטלקי ושבה לפסגת הטבלה

תקציר: אייאקס - מארסיי 3:3/ספורט1

רגע לפני היציאה לאנגליה כדי להתארח אצל ניוקאסל בליגת האלופות, פריז סן ז'רמן פישלה מול נועלת הטבלה קלרמון במחזור השביעי בליגה הצרפתית והסתפקה ב-0:0 בלבד. ג'נארו גאטוזו ומארסיי הפסידו 3:2 למונאקו ששבה לפסגה בבכורה של המאמן האיטלקי על הקווים.

קלרמון - פריז סן ז'רמן 0:0

לפני כמעט ארבעה חודשים חזרה קלרמון מפיגור 2:0 בפארק דה פראנס, ניצחה 2:3 במחזור הסיום של העונה והפכה את מסיבת ההכתרה של פ.ס.ז' לעצובה במיוחד. מאז הקבוצה הזו לא מנצחת והעונה היה לה תיקו אחד וחמישה הפסדים שהציבו אותה במקום האחרון - אולם בהחלט ייתכן שהמשחק הערב היה נקודת מפנה עבורה. למרות הספק לגבי כשירותו בגלל הפציעה בקרסול בקלאסיקו מול מארסיי, קיליאן אמבפה פתח בהרכב אך לא הצליח למצוא את הרשת, הדביק כדור אחד לקורה, ספג כרטיס צהוב וחווה ערב מתסכל מאוד. ג'אנלואיג'י דונארומה סיפק שתי הצלות גדולות ומנע מהאלופה הפסד מביך.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP, GettyImages
אכזבה גדולה. אמבפה/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP
שחקני מונאקו חוגגים. GettyImages
חזרו זמנית לפסגה. שחקני מונאקו/GettyImages

מונאקו - מארסיי 2:3

אחרי איומי האולטראס, התבוסה 4:0 בפריז ומינויו של ג'נארו גאטוזו, מארסיי קיוותה לצאת לדרך חדשה במגרש בו ניצחה בשני ביקוריה האחרונים. זה התחיל נהדר עבור האורחת כשאילימן אנדיאיי העלה אותה ליתרון כבר בדקה הראשונה של ההתמודדות. הקצב האדיר נמשך ובדקה השמינית מגנס אקליוש החזיר את מונאקו. הבלם סמואל ז'יגו העלה חיוך על פניו של המאמן האיטלקי בדקה ה-18, אבל פולארין באלוגון, החלוץ האמריקאי שהגיע מארסנל, הספיק להשוות עם 2:2 כשהדקה היא רק 23. בסופו של דבר, אקליוש כבש בדקה ה-53 את השני שלו והעלה את המארחת ליתרון ראשון במשחק שגם נשמר עד סופו עם חזרה לפסגת הטבלה, לפחות עד המפגש בין ניס לברסט בהמשך המחזור.

ג'נארו גאטוזו מאמן מארסיי. GettyImages
לא הבכורה לה קיווה. גאטוזו/GettyImages

משחקי יום ראשון:

ריימס - ליון
טולוז - מץ
ניס - ברסט
לה האבר - ליל
לוריין - מונפלייה
רן - נאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully