וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה למרטינס בניצחונה של אינטר, מילאן גברה 0:2 על לאציו

הארגנטינאי כבש את השערים תוך 27 דקות ב-0:4 על סלרניטנה והנראזורי שוב בפסגה. היריבה העירונית עם ניצחון שלישי ברציפות נצמדה, אוסימן שוב כבש ב-0:4 של נאפולי על לצ'ה

תקציר הניצחון 0:4 של אינטר אצל סלרניטנה: לאוטרו מרטינס כבש רביעייה/ספורט1

המחזור השביעי בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם שלושה משחקים בהשתתפות ארבע מהקבוצות שהשתלבו בצמרת עד כה: אינטר חזרה לנצח במשחק חוץ אצל סלרניטנה בזכות רביעייה של לאוטרו מרטינס, לצ'ה ספגה הפסד ביתי מול נאפולי ומילאן המשתפרת גברה על לאציו.

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
ניצחון שני ברציפות. נאפולי חוגגת/רויטרס

לצ'ה - נאפולי 4:0

לצ'ה אמנם עמדה ערב המחזור על פתיחת העונה הכי טובה שלה בסרייה A מאז עונת 2004/5 - 11 נקודות בשישה משחקים - אך היום רשמה הפסד שני ברציפות אחרי שנכנעה ליובנטוס ביום שלישי האחרון. נאפולי, שבאמצע השבוע ניערה את המתח מסערת סרטון הטיקטוק שהרגיז את ויקטור אוסימן עם 1:4 גדול על אודינזה, השיגה ניצחון שני רצוף ונהנתה גם הפעם משער של החלוץ הניגרי. ליאו אוסטיגור נגח פנימה את הראשון (16) מבישול של פיוטר ז'לינסקי, אוסימן שעלה מהספסל בתחילת המחצית השנייה במקום ג'ובאני סימאונה הכפיל עם הראש (51), ג'אנלוקה גאטנו מצא את הרשת בבעיטה טובה מקצה הרחבה ומתאו פוליטנו חתם בפנדל (94).

עוד בוואלה!

אוסימן כבש ו"חגג", קברצחליה שבר בצורת: נאפולי יכולה להירגע?

לכתבה המלאה
נואה אוקאפור חודה לחברו רפאל לאאו, מילאן חוגגת. Marco Luzzani, GettyImages
מילאן סופרת 12 משחקי בית ללא הפסד בליגה. לאאו/GettyImages, Marco Luzzani

מילאן - לאציו 0:2

הרוסונרי שמו מאחוריהם את התבוסה 5:1 בדרבי, ורשמו הערב ניצחון שלישי ברציפות, שמעלה אותם לפחות זמנית לפסגה. כריסטיאן פוליסיץ' שוב היה שם עבור מילאן, כשבדקה ה-60 כבש בפיניש יפה שער חשוב אחרי מסירת רוחב של רפאל לאאו, וקבוצתו האריכה את רצף משחקי הבית שלה ללא הפסד בסרייה A ל-12 (תשעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו). בדקה ה-86 לאאו בישל פעם נוספת, שוב בפריצה סוחפת מהאגף השמאלי, כשהותיר לאוקאפור עבודה קלה עם דחיקה מקרוב. מן העבר השני, סגנית האלופה לאציו נותרה עם 7 נקודות ב-7 מחזורים עם ניצחון בודד, ולא הצליחה לנצח את מילאן בסן סירו לראשונה מאז נובמבר 2019.

כריסטיאן פוליסיץ' חוגג שער לזכות מילאן. רויטרס
שער ליגה שלישי. פוליסיץ'/רויטרס
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. Francesco Pecoraro, GettyImages
רביעייה היסטורית וראשונה בקריירה. מרטינס/GettyImages, Francesco Pecoraro

סלרניטנה - אינטר 4:0

מאזן המושלם של הנראזורי התקלקל ב-2:1 הביתי נגד ססואולו, ובמשחק החוץ אצל סלרניטנה שטרם ניצחה העונה, היא התקשתה במשך 62, עד שהגיע לאוטרו מרטינס. מרכוס תוראם מצא במסירת רוחב את לאוטרו מרטינס, והארגנטינאי בנגיעה יפה הקפיץ מעל השוער בדרך ליתרון. החלוץ שעלה מהספסל הכפיל בדקה ה-77, הפעם מבישול של ניקולו בארלה, והשלים שלושער (85) כשדייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-89 לאוטרו כבש את הרביעי שלו ועם רביעייה ראשונה בקריירה, ואחת מהירה במיוחד תוך 27 דקות, החזיר את אינטר לפסגת הטבלה על פני היריבה העירונית והשאיר את המארחת ללא ניצחונות מפתיחת העונה.

ראשון בליגה האיטלקית:

בולוניה - אמפולי
אודינזה - גנואה
אטאלנטה - יובנטוס
רומא - פרוזינונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully