וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו הפתיעה את אינטר בסן סירו, אוסימן כבש ב-1:4 של נאפולי

ברארדי בישל וכבש במהפך שקלקל לנראזורי את המאזן המושלם, מילאן נצמדה עם 1:3 על קליארי. הניגרי פתח אחרי הסערה, קברצחליה שבר בצורת

תקציר: קליארי - מילאן 3:1/ספורט1

המחזור השישי בליגה האיטלקית סיפק הערב (רביעי) הפתעה גדולה, כאשר ססואולו עצרה את המוליכה אינטר עם מהפך ו-1:2 בסן סירו. מילאן נצמדה אליה בזכות מהפך משלה ו-1:3 בחוץ על קליארי, בעוד האלופה נאפולי התאוששה עם 1:4 ביתי על אודינזה וגם לאציו ואטאלנטה במנצחות.

אינטר - ססואולו 2:1

סימונה אינזאגי קיווה ללכת בדרכם של אנטוניו קונטה (2019/20) והלניו הררה האגדי (1966/67) ולהיות השלישי שפותח עונה עם שישה ניצחונות ליגה, אבל ססואולו קלקלה לו וחגגה ניצחון תשיעי על אינטר בסרייה A (ב-21 משחקים; רק מול ורונה יש לה כמות ניצחונות זהה). דנזל דומפריס ירה בשמאל אל הרשת והעניק לנראזורי יתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל דומניקו ברארדי בישל לנדים באירמי שנעזר בתגובה לא טובה של יאן זומר ואיזן (54) וברארדי בעצמו השלים את המהפך כשהטעה את הנריך מחיטריאן והפציץ בשמאל מ-20 מטרים אל הפינה הרחוקה (63). אחרי ה-2:4 על יובנטוס, ססואולו הפילה עוד קבוצה גדולה.

דומניקו ברארדי שחקן ססואולו חוגג שער. רויטרס
אוהב את המפגשים עם הגדולות. דומניקו ברארדי/רויטרס

קליארי - מילאן 3:1

הרוסונרי מתאוששים אט אט מההשפלה הגדולה בדרבי, עם ניצחון ליגה שני ברציפות. קבוצת התחתית שטרם ניצחה העונה ולא הכניעה את מילאן מאז 2017 עלתה ליתרון מפתיע עם פצצה של זיטו לובומבו לרשת העליונה (29), לפני שנואה אוקפור דחק מקרוב את השוויון (40) ופיקאיו טומורי השלים מהפך (45), בשער ראשון שלו מזה קרוב לשנה. רובן לופטוס צ'יק כבש את השלישי (60) עם בעיטה יפה מ-20 מטר וחגג שער בכורה, מילאן נצמדה זמנית לאינטר בפסגה, שלושה ימים לפני המפגש המסקרן עם לאציו. קליארי עם משחק ליגה 11 ברציפות ללא ניצחון, כולל את סיום העונה שעברה.

עוד בוואלה!

מסרב להירגע: צפו בוויקטור אוסימן מתעלם מחבריו לנאפולי

לכתבה המלאה
פיקאיו טומורי שחקן מילאן. רויטרס
שער ראשון זה קרוב לשנה. פיקאיו טומורי/רויטרס

נאפולי - אודינזה 1:4

ויקטור אוסימן השאיר בצד את הזעם שלו על הסרטונים הלועגים בטיקטוק ועל מערכת היחסים העכורה עם המאמן רודי גרסיה, פתח בהרכב האלופה וגם חזר לכבוש בליגה אחרי כחודש. הוא יכול היה לעשות את זה כבר בדקה ה-19, אבל אחרי החמצת הפנדל מול בולוניה השאיר את הבעיטה לפיוטר ז'לנסקי שהבקיע (19) וחגג איתו אחרי שהתעלם ממנו מוקדם יותר היום. בדקה ה-39 בישל מתאו פוליטאנו לניגרי, שרץ לכיוון הספסל כדי לחגוג עם יספר לינדסטרום והתעלם לחלוטין מהמאמן גרסיה, אך כשהוחלף לחץ את ידו. חביצ'ה קברצחליה שבר בצורת של יותר מחצי שנה כשחטף כדור ליאקה ביול, חלף על פני השוער והרשית (74) ואחרי שמונה דקות בישל למחליף ג'יו סימאונה שנגח את הרביעי. לזאר סמארדז'יץ' צימק בתווך במבצע אישי (81). המארחת התאוששה אחרי הפסד ושתי תוצאות תיקו ונמצאת כעת רק ארבע נקודות מהפסגה, בעוד אודינזה עדיין ללא ניצחון העונה וסופרת כבר 16 משחקים רצופים בלי לנצח את נאפולי.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי עם מאמנו רודי גרסיה. Francesco Pecoraro, GettyImages
אחרי ההתעלמות בחגיגת השער, הייתה לחיצת יד בחילוף. ויקטור אוסימן עם רודי גרסיה/GettyImages, Francesco Pecoraro

לאציו - טורינו 0:2

ניצחון ביתי ראשון העונה לביאנקוצ'לסטי, שנקמו בטורינו על ההפסד באולימפיקו לפני כחמישה חודשים. אחרי ארבע שנים ללא ניצחון ביתי על הסגולים, מתיאס וסינו האורוגוואי סיים מהלך קבוצתי יפה עם דרדל'ה מהאוויר בדקה ה-56 ומתיאה זקאני גלגל פנימה את השני בדקה ה-75, אחרי מסירת עומק של פליפה אנדרסון. לאציו עם שבע נקודות כעת, אחת פחות מטורינו שרשמה הפסד שני.

משחקים נוספים:

אמפולי - סלרניטנה 0:1
לאמפולי: תומאסו בלדאנזי (34)

ורונה - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: טון קופמיינרס (13)

מתיאס וסינו שחקן לאציו. FILIPPO MONTEFORTE/AFP, GettyImages
השלים את המהלך הקבוצתי. מתיאס וסינו/GettyImages, FILIPPO MONTEFORTE/AFP

המחזור יימשך ביום חמישי עם שלושה משחקים:

פרוזינונה - פיורנטינה
מונצה - בולוניה
גנואה - רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully