וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסרב להירגע: צפו בוויקטור אוסימן מתעלם מחבריו לנאפולי

החלוץ מצפה להסברים ממנהל הרשתות החברתיות ששם אותו ללעג בשני סרטונים בטיקטוק. סוכנו איים בתביעה. כך זה נראה כשהגיע למלון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

הרוחות סוערות בנאפולי שעות ספורות לפני המשחק נגד אודינזה הערב (רביעי, 21:45) במסגרת המחזור השישי בליגה האיטלקית. ויקטור אוסימן נכלל בסגל האלופה, אבל הוא רותח על המועדון שפרסם בחשבון הטיקטוק שלו שני סרטונים שלעגו לחלוץ, אחד מהם בעל אופי גזעני.

אוסימן, על פי דיווח ב"איל מאטינו", דורש ממנהל הרשתות החברתיות של נאפולי לספק הסברים לסרטונים, אף שהאחרון כבר הביע את התנצלותו בפני הניגרי. הסרטון הראשון צחק על החמצת הפנדל של שחקן ההתקפה בן ה-24 נגד בולוניה ביום ראשון האחרון, והשני, שפורסם מספר ימים לפני אותו משחק ונמחק בהמשך מחשבון הטיקטוק, אבל לא לפני שהופץ ברשתות והפך ויראלי, השווה את אוסימן לקוקוס.

בתגובה, אוסימן מחק מעמוד האינסטגרם שלו את כל התמונות בהן הופיע בתלבושת של נאפולי ונראה שעתידו במדים התכולים בסימן שאלה, כאשר סוכנו רוברטו קאלנדה כבר איים לתבוע את המועדון מדרום איטליה. המתיחות בין הצדדים נוצרה עוד במהלך הקיץ, בעקבות הצהרותיו של אוסימן כי "אנחנו עדיין במשא ומתן על חוזה חדש" למרות שרוב כלי התקשורת בארץ המגף דיווחו שהארכת החוזה הייתה סגורה.

בשעות הצהריים הגיע למלון בו מתאכסנת הקבוצה, אמר שלום לאחד מאנשי הצוות - אך התעלם באופן מופגן מחבריו לקבוצה:

אוסימן, שחתום על חוזה בנאפולי עד סוף יוני 2025 והוביל את הקבוצה לקטיעת בצורת של 33 שנה ללא אליפות בעונה שעברה, עם 26 שערים שהבקיע בסרייה A, ביקר בפומבי את המאמן רודי גרסיה שהחליף אותו בדקות הסיום של המשחק נגד בולוניה שנגמר ב-0:0, אבל בהמשך התנצל בפני גרסיה והשחקנים האחרים בקבוצה ולא נקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully