וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קעקוע של מסי על רגלו, יריבו של מסי מפנטז: "חלום שנחליף חולצות"

קבוצתו של הפרעוש תתמודד הלילה (3:25, ספורט1) בגמר הגביע האמריקאי. החלוץ בספק, מגן יוסטון מתרגש לפגוש את אליל ילדותו: "הוא הביא כל כך הרבה גאווה לארגנטינה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

רק בחודש שעבר ליאונל מסי הפך לשחקן המעוטר בהיסטוריה של הכדורגל כשהניף את התואר ה-44 בקריירה שלו עם הזכייה של אינטר מיאמי בגביע הליגות, וכבר הלילה (בין רביעי לחמישי, 3:25, ספורט1) הוא יוכל לעשות זאת בפעם ה-45 אם יזכה יחד עם קבוצתו בגביע האמריקאי. הורודים יתמודדו נגד יוסטון דינמו בקרב על התואר הותיק ביותר של אמריקה הצפונית בכדורגל, גביע בו הקבוצה שזכתה הכי הרבה פעמים נקראת מכבי לוס אנג'לס, קבוצה יהודית שהוקמה בתחילת שנות השבעים ופעלה כ-11 שנים - עם 5 זכיות בטורניר.

הפרעוש עצמו עדיין בספק להתמודדות עם פציעה, אך מאמנו, טאטה מרטינו, עדיין לא שלל אפשרות שיוכל לפחות לקבל כמה דקות במשחק החשוב של קבוצתו: "אם זה לא היה גמר, לא היינו מתסכנים עם מסי. בגלל שהמשחק כל כך חשוב, יכול להיות שהוא ואנחנו נבחר לעשות את הסיכון הזה. נראה לקראת המשחק".

עוד בכדורגל עולמי

הקעקוע של אסקובר בדמותו של מסי

עם או בלי הפרעוש על הדשא, אחד משחקני היריבה יתרגש בצורה מיוחדת לפגוש את מסי באצטדיון. פרנקו אסקובר, המגן הימני של יוסטון, גדל באקדמיה של ניואלס אולד בויז, אותה קבוצה בה מסי עשה את צעדיו הראשונים כילד. תחת הגדולה של הפרעוש כסמל ואגדת המועדון, המגן הארגנטינאי העריץ כל חייו את קפטן הנבחרת, ואפילו אחרי הזכייה של האלביסלסטה במונדיאל האחרון, קעקע את פרצופו של מסי יחד עם גביע העולם.

ליאונל מסי ושחקני אינטר מיאמי מניפים את גביע הליגות. Tim Nwachukwu, GettyImages
ישיג את התואר ה-45? מסי/GettyImages, Tim Nwachukwu

"זה יהיה חלום להחליף איתו חולצה בסיום המשחק, ללא קשר לתוצאה. הוא הביא כל כך הרבה גאווה לארגנטינה", אמר אסקובר לקראת ההתמודדות עם אליל ילדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully